Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Ντιαρά: «Θέλω να μείνω στην Ρεάλ»

Για ακόμα μια φορά ο Λασανά Ντιαρά εξέφρασε την επιθυμία του να παραμείνει στην Ρεάλ Μαδρίτης. Ο Γάλλος μέσος με δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως έχει συμβόλαιο με την «βασίλισσα», μέχρι το 2013 και θέλει να το ολοκληρώσει…

«Έχω συμβόλαιο με τη Ρεάλ μέχρι το 2013 και θα ήθελα να το ολοκληρώσω. Προς το παρόν ενδιαφέρομαι μόνο για να πετύχει η ομάδα. Είμαι παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης. Θα μείνω εδώ μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιό μου. Στόχος μου είναι να κερδίσω μια θέση στο αρχικό σχήμα και δουλεύω σκληρά για αυτόν. Όταν ολοκληρωθεί το συμβόλαιό μου, τότε θα μελετήσω τις προτάσεις που θα έχω. Ξέρω τι μπορώ να κάνω και πιστεύω ότι μπορώ να γίνω σημαντικός παίκτης για το σύλλογό μου», τόνισε αρχικά ο Γάλλος που πρόσθεσε για την εξαιρετική εικόνα των «Μερένγκες» μέχρι τώρα: «Είμαστε καλύτεροι φέτος και πέρσι φτάσαμε μια “ανάσα” από το Champions League. Η Ρεάλ είναι φαβορί για να κατακτήσει το πρωτάθλημα και νομίζω ότι θα κάνουμε το νταμπλ που χάσαμε πέρσι. Θα αποδείξουμε τόσο στην Ισπανία όσο και στον υπόλοιπο κόσμο ότι είμαστε καλύτεροι από την Μπαρτσελόνα και από τις άλλες ισπανικές και ευρωπαϊκές ομάδες».

πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: