Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

«Βλέπει» Ευρώπη ο Λούκας Μόουρα!!

«Βλέπει» Ευρώπη ο Λούκας Μόουρα
Ανοικτό άφησε το ενδεχόμενο να πάρει μεταγραφή σε κάποιον ευρωπαϊκό σύλλογο αυτό το καλοκαίρι ο Λούκας Μόουρα. Ο μέσος της Σάο Πάολο δεσμεύεται με συμβόλαιο με τη βραζιλιάνικη ομάδα μέχρι τον Ιούνιο του 2014 αλλά έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον πολλών μεγάλων ομάδων.

«Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ότι θα μείνω μέχρι το 2014 στην ομάδα, διότι υπάρχει πολύς χρόνος ακόμη και δε γνωρίζω τι θα γίνει στο μέλλον. Βλέπω κάθε ημέρα σε δημοσιεύματα στο ίντερνετ ότι ενδιαφέρονται για μένα η Ίντερ και η Ρεάλ Μαδρίτης και δε γνωρίζω ποια άλλη ομάδα θα μου προσφέρει πακτωλό χρημάτων», τόνισε ο 19χρονος άσος και συνέχισε:

«Φυσικά και σκέφτομαι το ενδεχόμενο μεταγραφής μου. Αλλά δεν θα επιτρέψω να μου πάρει τα μυαλά, επειδή είμαι ήσυχος άνθρωπος και τα πόδια μου τα έχω στερεωμένα στη γη».

Οι πρωταθλητές Ισπανίας και οι «νερατζούρι» έχουν ενδιαφερθεί για την απόκτηση του Λούκας Μόουρα, ο οποίος μετράει 15 συμμετοχές με την εθνική Βραζιλίας. πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: