Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ο επόμενος Σανιά… εγώ!

«Ευλόγησε τα γένια» του ο Καρλ Τζέκινσον, καθώς ο νεαρός αμυντικός της Άρσεναλ δεν δίστασε να τονίσει πως θεωρεί τον εαυτό του τον ιδανικό αντικαταστάτη του Μπααρί Σανιά.

Ο επόμενος Σανιά… εγώ
Την επιθυμία του να πάρει φανέλα βασικού και να καλύψει το κενό που θα δημιουργήσει η αποχώρηση του Μπακαρί Σανιά εξέφρασε Καρλ Τζέκινσον.

« Είμαι έτοιμος να πάρω φανέλα βασικού και να βοηθήσω την ομάδα. Θεωρώ πως είμαι σε θέση να καλύψω επάξια το κενό που αφήνει η αποχώρηση του Σανιά. Το τι θα γίνει δεν είναι μέσα στις αρμοδιότητες μου. Οι ιθύνοντες του συλλόγου θα αποφασίσουν αν θα αποκτηθεί παίκτης», ήταν τα λόγια του 22χρονου αμυντικού.

Ο διεθνής Άγγλος άσος πραγματοποίησε 22 εμφανίσεις με τη φανέλα των «κανονιέρηδων». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: