Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Ρατς ο πολυτιμότερος!

rats
Ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ Ραζβαν Ρατς αναδείχθηκε MVP στην αναμέτρηση του “Δικεφάλου” με τον Πλατανιά και αμέσως μετά την παραλαβή του βραβείου δήλωσε:
Είμαι χαρούμενος που κερδίσαμε εκτός έδρας, είναι μία σημαντική νίκη μου είχαν πει οι συμπαίκτες μου ότι ο Πλατανιάς είναι καλή ομάδα και ότι δεν θα είναι εύκολο να κερδίσουμε. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου γι αυτό το βραβείο με βοήθησαν για να είμαι εδώ και εγώ βοήθησα την ομάδα. Μετά το 0-2 πίστευα ότι θα κερδίσουμε και μάλιστα με μεγάλο σκορ. Επειτα την αποβολή του Τέτε όλα έγιναν πιο εύκολα. Ήταν αλήθεια ότι δεν φτιάχναμε τόσες ευκαιρίες στην προετοιμασία, πρέπει να συνεχίσουμε έτσι και όπως και με την Ζίμπρου να πετυχαίνουμε πολλά γκολ. Ελπίζω να γίνουμε ακόμη καλύτεροι στη συνέχεια. Μου αρέσει να βγαίνω μπροστά και να δημιουργώ προυποθέσεις για γκολ για τους συμπαίκτες μου, θέλω να γίνομαι συνεχώς καλύτερος”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: