Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

«Μας χτύπησαν»!

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο υπεύθυνος σεκιούριτι στο «Παλατάκι» Λάμπης Τσεπλετσίδης και τόνισε πως την ευθύνη για τον έλεγχο στο γήπεδο την έχει η αστυνομία.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Το χάντμπολ είναι ερασιτεχνικό άθλημα. Στα ερασιτεχνικά αθλήματα την ευθύνη του ελέγχου την έχει η αστυνομία. Εμένα με ενδιαφέρει το κάθε άθλημα να πηγαίνει καλά. Είχα βάλει άτομα να ελέγχουν και οι πρώτοι 50 που μπήκαν μέσα ψαχτήκαν εξονυχιστικά. Εκ των πραγμάτων παίχτηκε το παιχνίδι μέχρι το 17. Μετά άνοιξαν οι πόρτες γιατί υποτίθεται ότι ψαχτήκαν οι υπόλοιποι στα διόδια. Υποτίθεται ότι αυτοί που μπήκαν ήταν ψαγμένοι. Φάγαμε ξύλο και εγώ προσωπικά χτυπήθηκα και με δύο – τρεις. Μπήκαν μέσα στο γήπεδο και άρχισαν τις πιστολιές. Έπεσε ξύλο και αυτό μπορώ να το αποδείξω ανά πάσα στιγμή. Οι φίλαθλοι της ΑΕΚ πηδούσα τα κάγκελα και έμπαιναν μέσα. Εγώ είχα πει να τους φέρουν δύο ώρες πριν ώστε να τους ελέγξουμε αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ. Τα παιδιά του ΠΑΟΚ προκλήθηκαν αισχρά, θα τους πει κανείς συγχαρητήρια που κράτησαν επίπεδο και έφυγαν χωρίς να φταίνε; Ο λαός του ΠΑΟΚ έχει αλλάξει επίπεδο. Εγώ επικουρικά ανέλαβα να ελέγξω αλλά δεν λέει αυτό το συμβόλαιο μου. Τον έλεγχο τον κάνει η αστυνομία. Εγώ προσωπικά έφερα «γκάρετ» και έκανα σωματικό έλεγχο όσο μου επιτράπηκε».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: