Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

«Μεγάλη προσφορά στον Άρη»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο γιος ενός εκ των ιδρυτών του Άρη, ο Βαγγέλης Βλαχόπουλος και μίλησε για την δημιουργία του συλλόγου και για τον γεγονός πως ο σύλλογος θα τιμήσει τον πατέρα του.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Ο πατέρας μου ήταν μέσα στους τρεις που ξεκίνησαν την ιδέα του Άρη. Έγραψε ιστορία σαν παράγοντας αλλά και σαν ποδοσφαιριστής καθώς αγωνίστηκε στην πρώτη Εθνική που βγήκε εκτός συνόρων. Εγώ αυτή την στιγμή είμαι 78 χρονών και αγωνίστηκα στο μπάσκετ χωρίς μεγάλες διοργανώσεις. Βέβαια, γαλούχησα την νέα γενιά, είμαι νονός του Γιάννη Ιωαννίδη και εγώ τον έκανα Αρειανό. Τα ρούχα της ομάδας τότε τα έπλενε η γιαγιά μου στο πλυσταριό της. Η προσφορά της οικογένειας μου στον Άρη ήταν πολύ μεγάλη».
Για το πώς δημιουργήθηκε ο Άρης:
Ο Άρης το όνομα του το πήρε από τον θεό του πολέμου σε αντίθεση με τον Ηρακλή που είχε το όνομα του ημιθέου. Το κίτρινο και το μαύρο πάρθηκαν από τα βυζαντινά χρώματα. Ο πατέρας μου ήταν Ηρακλής, είχε μια διαφορά στην αρχηγεία και έφυγε για να φτιάξει τον Άρη. Εκτός από τον πατέρα μου αγωνίστηκε και ο θείος μου που στον Άρη και στην συνέχεια πήγε στον Παναθηναϊκό».
Για το γεγονός πως θα τιμηθεί ο πατέρας του:
«Χαίρομαι που θυμήθηκαν τον πατέρα μου και τον τιμούν. Από ότι άκουσα θα είναι και ο κ. Χολέβας στην εκδήλωση που είχε βραβεύσει και παλαιότερα τον πατέρα μου όταν ήμουν πιτσιρικάς. Ο πατέρας μου με έπαιρνε στο γήπεδο ενώ ήμουν μωρό και νόμιζα πως οι παίκτες ήταν κούκλες, όχι άνθρωποι».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: