Είναι αλήθεια ότι οι μεταγραφές έχουν πάντοτε τον τρόπο να
επισκιάζουν τα πάντα. Κάπως έτσι εκείνη του Αρντά Τουράν άφησε σε
δεύτερη μοίρα στην επικαιρότητα της Μπαρτσελόνα, ακόμα και τις ίδιες τις
εκλογές για τη νέα διοίκηση (θα διεξαχθούν 18 Ιουλίου). Επόμενο ήταν
λοιπόν να περάσει στα... ψιλά η ίσως πιο σημαντική εξαγγελία για το
μέλλον του συλλόγου. Ακόμα και οι ίδιες οι καταλανικές εφημερίδες δεν
έδωσαν τη σημασία που έπρεπε σε αυτό που εάν συμβεί, θα απογειώσει και
οικονομικά το club στην κορυφή του ποδοσφαιρικού κόσμου.
Την κουβέντα για τα χρήματα που θα εισρεύσουν στα ταμεία την άνοιξαν δύο όχι και τόσο γνωστοί στο ευρύ κοινό κύριοι. Πρόκειται για τους Μανουέλ Αρόγιο και Οριόλ Τομάς. Αμφότεροι ανακοίνωσαν το πλάνο τους στο πλαίσιο της υποψηφιότητας του Τζουζέπ Μαρία Μπαρτομέου. Ο Αρόγιο είναι πρώην διευθυντής του συλλόγου και ο Τομάς ειδικός σε θέματα marketing και έχει φτιάξει τρομερό όνομα σχετικά στην Ιβηρική.
Τι έκαναν λοιπόν οι δυο τους; Εξήγησαν με λεπτομέρειες το πως η Μπάρτσα θα καταφέρει να εκτιναχτεί μακροοικονομικά. Στόχος τους είναι τη σεζόν 2020-'21 τα έσοδα να ξεπεράσουν το ένα δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως!
Το πλάνο που σκοπεύουν να ακολουθήσουν βασίζεται κατά πολύ σε εκείνο της Μάντσετσερ Γιουνάιτεντ, αλλά με το έξτρα πλεονέκτημα που δίνει η ίδια η ομάδα της Μπαρτσελόνα αγωνιστικά και με τους τίτλους που κατακτά από το 2006 και έπειτα. Το πρώτο που θα κάνει εφόσον εκλεγεί ο Μπαρτομέου, θα είναι να δημιουργήσει ένα πολυάριθμο τμήμα marketing που θα αποτελείται από 80 άτομα, όπως δηλαδή συμβαίνει και με τη Γιουνάιτεντ.
Η Μπαρτσελόνα σκοπεύει να απογειώσει τον όρο «παγκόσμια διαφήμιση» και ήδη έχει ανοίξει γι' αυτό το λόγο δύο γραφεία ειδικής διαχείρισης σε Χονγκ Κονγκ και Νέα Υόρκη. Το ίδιο ισχύει εδώ και χρόνια για τη Σιγκαπούρη και τη Λατινική Αμερική, όπου οι πωλήσεις προϊόντων είναι τρελές. Τα εν λόγω γραφεία θα είναι υπεύθυνα και για τις σχολές ποδοσφαίρου που ξεφυτρώνουν ασταμάτητα σε κάθε μεριά του κόσμου και που έχουν πραγματικό σκοπό όχι τόσο την ανάδειξη ταλέντων, αλλά την προώθηση του σήματος του συλλόγου στη μεσαία τάξη, τα παιδιά και τις οικογένειες των απλών ανθρώπων.
Φυσικά όλα αυτά ναι μεν είναι σημαντικά, μα δεν συγκρίνονται με τις χορηγίες. Το «Qatar Foundation» πληρώνει καραβιές χρημάτων για να διαφημίζεται στα μπλαουγκράνα και όσο περνάει ο καιρός και πλησιάζουμε προς το 2022 και το Μουντιάλ του Κατάρ, τόσο θα αυξάνεται το ρευστό που θα ξοδεύουν οι Αραβες επί τούτου, αξιοποιώντας το υπερόπλο τους που είναι η Μπάρτσα, ο Μέσι και η συντροφιά του. Πλάι στο εν λόγω ίδρυμα υπάρχουν ένα σωρό μικρότερες χορηγίες, με πιο τρανταχτή εκείνη της «Nike». Με αυτήν αναμένεται να υπογραφεί νέα πολυετής συμφωνία, καθώς τα δύο brand name αποτελούν εδώ και πολλά χρόνια έννοιες συνυφασμένες.
Για να φτάσουμε στο μεγαλύτερο project, εκείνο που θα ξεκινήσει το 2017 και θα ολοκληρωθεί το 2021, για να φέρει την ομάδα στη νέα εποχή της. Το «Espai Barça», το σχέδιο που θα αναδιαμορφώσει τα γηπεδικά δεδομένα σε «Καμπ Νόου», «Μίνι Εστάδι» (προπονητικό κέντρο) και «Παλάου Μπλαουγκράνα» (κλειστό μπάσκετ) θα αρχίσει να κάνει τρομερή απόσβεση με το καλημέρα. Χορηγίες για τα γήπεδα, πανάκριβες και πολύχρονες πωλήσεις VIP θέσεων θα φέρουν ζεστό παραδάκι στα ταμεία.
Κάπως έτσι λοιπόν η Μπαρτσελόνα που είδε τα έσοδα της να αυξάνονται την τελευταία διετία από τα 400 εκατ. ευρώ στα 600, πιστεύει ότι έρχεται η ώρα που θα πιάσει κορυφή. Γιατί εάν και εφόσον υλοποιηθεί όλος αυτός ο σχεδιασμός στο έπακρο, τότε υπολογίζεται ότι με τα έσοδα του ενός δισεκατομμυρίου το 2020-'21 θα έχει ξεπεράσει ακόμα και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Φυσικά, εύλογο είναι να σκεφτεί κανείς ότι τούτο το πλάνο παραείναι φιλόδοξο. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια οι Καταλανοί βλέπουν όχι μόνο τα έσοδα, αλλά και τα καθαρά κέρδη τους να μεγαλώνουν. Δείχνουν ξεκάθαρα ότι διαθέτουν ακριβές πλάνο, βαδίζουν πάνω σε αυτό και μεγαλώνουν ως ίδρυμα σε οικονομικό επίπεδο, συμβαδίζοντας με τις αγωνιστικές επιτυχίες. Από το τρεμπλ στο χορτάρι θέλουν να βρεθούν στην 1η θέση των κερδών...
*Πηγή: gazzetta.gr*
Την κουβέντα για τα χρήματα που θα εισρεύσουν στα ταμεία την άνοιξαν δύο όχι και τόσο γνωστοί στο ευρύ κοινό κύριοι. Πρόκειται για τους Μανουέλ Αρόγιο και Οριόλ Τομάς. Αμφότεροι ανακοίνωσαν το πλάνο τους στο πλαίσιο της υποψηφιότητας του Τζουζέπ Μαρία Μπαρτομέου. Ο Αρόγιο είναι πρώην διευθυντής του συλλόγου και ο Τομάς ειδικός σε θέματα marketing και έχει φτιάξει τρομερό όνομα σχετικά στην Ιβηρική.
Τι έκαναν λοιπόν οι δυο τους; Εξήγησαν με λεπτομέρειες το πως η Μπάρτσα θα καταφέρει να εκτιναχτεί μακροοικονομικά. Στόχος τους είναι τη σεζόν 2020-'21 τα έσοδα να ξεπεράσουν το ένα δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως!
Το πλάνο που σκοπεύουν να ακολουθήσουν βασίζεται κατά πολύ σε εκείνο της Μάντσετσερ Γιουνάιτεντ, αλλά με το έξτρα πλεονέκτημα που δίνει η ίδια η ομάδα της Μπαρτσελόνα αγωνιστικά και με τους τίτλους που κατακτά από το 2006 και έπειτα. Το πρώτο που θα κάνει εφόσον εκλεγεί ο Μπαρτομέου, θα είναι να δημιουργήσει ένα πολυάριθμο τμήμα marketing που θα αποτελείται από 80 άτομα, όπως δηλαδή συμβαίνει και με τη Γιουνάιτεντ.
Η Μπαρτσελόνα σκοπεύει να απογειώσει τον όρο «παγκόσμια διαφήμιση» και ήδη έχει ανοίξει γι' αυτό το λόγο δύο γραφεία ειδικής διαχείρισης σε Χονγκ Κονγκ και Νέα Υόρκη. Το ίδιο ισχύει εδώ και χρόνια για τη Σιγκαπούρη και τη Λατινική Αμερική, όπου οι πωλήσεις προϊόντων είναι τρελές. Τα εν λόγω γραφεία θα είναι υπεύθυνα και για τις σχολές ποδοσφαίρου που ξεφυτρώνουν ασταμάτητα σε κάθε μεριά του κόσμου και που έχουν πραγματικό σκοπό όχι τόσο την ανάδειξη ταλέντων, αλλά την προώθηση του σήματος του συλλόγου στη μεσαία τάξη, τα παιδιά και τις οικογένειες των απλών ανθρώπων.
Φυσικά όλα αυτά ναι μεν είναι σημαντικά, μα δεν συγκρίνονται με τις χορηγίες. Το «Qatar Foundation» πληρώνει καραβιές χρημάτων για να διαφημίζεται στα μπλαουγκράνα και όσο περνάει ο καιρός και πλησιάζουμε προς το 2022 και το Μουντιάλ του Κατάρ, τόσο θα αυξάνεται το ρευστό που θα ξοδεύουν οι Αραβες επί τούτου, αξιοποιώντας το υπερόπλο τους που είναι η Μπάρτσα, ο Μέσι και η συντροφιά του. Πλάι στο εν λόγω ίδρυμα υπάρχουν ένα σωρό μικρότερες χορηγίες, με πιο τρανταχτή εκείνη της «Nike». Με αυτήν αναμένεται να υπογραφεί νέα πολυετής συμφωνία, καθώς τα δύο brand name αποτελούν εδώ και πολλά χρόνια έννοιες συνυφασμένες.
Για να φτάσουμε στο μεγαλύτερο project, εκείνο που θα ξεκινήσει το 2017 και θα ολοκληρωθεί το 2021, για να φέρει την ομάδα στη νέα εποχή της. Το «Espai Barça», το σχέδιο που θα αναδιαμορφώσει τα γηπεδικά δεδομένα σε «Καμπ Νόου», «Μίνι Εστάδι» (προπονητικό κέντρο) και «Παλάου Μπλαουγκράνα» (κλειστό μπάσκετ) θα αρχίσει να κάνει τρομερή απόσβεση με το καλημέρα. Χορηγίες για τα γήπεδα, πανάκριβες και πολύχρονες πωλήσεις VIP θέσεων θα φέρουν ζεστό παραδάκι στα ταμεία.
Κάπως έτσι λοιπόν η Μπαρτσελόνα που είδε τα έσοδα της να αυξάνονται την τελευταία διετία από τα 400 εκατ. ευρώ στα 600, πιστεύει ότι έρχεται η ώρα που θα πιάσει κορυφή. Γιατί εάν και εφόσον υλοποιηθεί όλος αυτός ο σχεδιασμός στο έπακρο, τότε υπολογίζεται ότι με τα έσοδα του ενός δισεκατομμυρίου το 2020-'21 θα έχει ξεπεράσει ακόμα και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Φυσικά, εύλογο είναι να σκεφτεί κανείς ότι τούτο το πλάνο παραείναι φιλόδοξο. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια οι Καταλανοί βλέπουν όχι μόνο τα έσοδα, αλλά και τα καθαρά κέρδη τους να μεγαλώνουν. Δείχνουν ξεκάθαρα ότι διαθέτουν ακριβές πλάνο, βαδίζουν πάνω σε αυτό και μεγαλώνουν ως ίδρυμα σε οικονομικό επίπεδο, συμβαδίζοντας με τις αγωνιστικές επιτυχίες. Από το τρεμπλ στο χορτάρι θέλουν να βρεθούν στην 1η θέση των κερδών...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου