Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Σταμάτησε την καριέρα του ο Αϊμάρ!


Ο Πάμπλο Αϊμάρ αποφάσισε να βάλει τέλος στην καριέρα του ανακοινώνοντας το με μήνυμα που απέστειλε στους δημοσιογράφους.

Σταμάτησε την καριέρα του ο Αϊμάρ
Την απόφαση να "κρεμάσει" τα παπούτσια του έκανε γνωστή ο Πάμπλο Αϊμάρ.

Μια απόφαση στην οποία έφτασε αφού πρώτα έμαθε ότι το όνομά του δεν συμπεριλήφθη στη λίστα των παικτών της Ρίβερ Πλέιτ για το Κόπα Λιμπερταδόρες.

"Φίλοι μου πρώτα από όλα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για το πόσο καλά μου συμπεριφερθήκατε όλους αυτούς τους μήνες. Πέρασα υπέροχα όλο αυτό το χρονικό διάστημα το οποίο ήμουν μέλος μιας υπέροχης ομάδας με φανταστικούς ανθρώπους", έγραψε -αρχικά- σε μήνυμά που απέστειλε στους δημοσιογράφους που καλύπτουν το ρεπορτάζ της Ρίβερ.

"Χθες με ενημέρωσαν ότι δεν θα είμαι στη λίστα για το Κύπελλο και είναι κάτι που το καταλαβαίνω. Δεν θέλω να πιάσω μια θέση η οποία θα είναι για έναν άλλον παίκτη. Έτσι αποφάσισα να σταματήσω την καριέρα μου", ανέφερε -μεταξύ άλλων- το τέλος του μηνύματος ο Αϊμάρ. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: