Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Λόβρεν: «Ξέρω ότι πέρυσι δεν ήμουν καλός...»

Την αυτοκριτική του για πρώτη φορά έκανε ο Ντέγιαν Λόβρεν για την πρώτη του χρονιά στη Λίβερπουλ και τις εμφανίσεις του, από τις οποίες δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένος και ξέρει ότι θα μπορούσε να έχει βοηθήσει πολύ περισσότερο τους «κόκκινους».  
Ο σύλλογος του Μέρσεϊσαϊντ πλήρωσε 20 εκατ.λίρες για να τον αποκτήσει από τη Σαουθάμπτον, όμως σίγουρα θα περίμεναν όλοι πολλά περισσότερα από εκείνον.
Μιλώντας για την πρώτη του σεζόν στη Λίβερπουλ, ο Λόβρεν παραδέχθηκε αρκετά πράγματα...
«Ήταν πολύ ζόρικη η περσινή σεζόν. Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για όλους μας στην ομάδα. Παίκτες, προπονητή και οπαδούς. Ξέρω ότι κι εγώ δεν ήμουν όπως θα έπρεπε και θέλω να επικεντρωθώ στη δουλειά μου φέτος και να προσφέρω ό,τι καλύτερο μπορώ. Ήξερα και καταλάβαινα ότι δεν ήμουν καλός, όμως δεν ήθελα να το θίξω το θέμα και να το συζητήσω. Δεν υποκρινόμουν, όμως κάθε πρόβλημα φροντίζαμε να το αντιμετωπίζουμε συνολικά» δήλωσε χαρακτηριστικά.
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: