Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Σάντσεθ: «Ευχαριστώ πολύ τον Κατσικάρη»

Περήφανος που θα εργαστεί στο πλάι του Φώτη Κατσικάρη στον πάγκο της Μούρθια, δήλωσε μέσω Twitter ο Φράνσις Σάντσεθ.

Σάντσεθ: «Ευχαριστώ πολύ τον Κατσικάρη»
Το εγκώμιο του Φώτη Κατσικάρη έπλεξε ο Φράνσις Σάντσεθ, ο οποίος θα αποτελέσει τον άμεσο συνεργάτη του Έλληνα προπονητή στον πάγκο της Μούρθια, μαζί με τον Τζος Φίσερ.

«Ξεχωριστά και εγώ ανακοινώνω πως θα είμαι ο βοηθός του Φώτη Κατσικάρη στη Μούρθια, μαζί με τον Τζος Φίσερ. Σας ευχαριστώ όλους. Ευχαριστώ πολύ τη Μούρθια και τον Φώτη για την ευκαιρία που μου δίνουν. Πραγματικά είναι ο καλύτερος προπονητής, με τον οποίο θα μπορούσα να συνεργαστώ. Πλέον η δουλειά μου δεν θα είναι τα social media, αλλά δουλεύω μέρα και νύχτα για την ομάδα. Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας. Τώρα, έχω να τα δώσω όλα για τη Μούρθια και τον Φώτη», έγραψε σχετικά στο Twitter ο βοηθός του Έλληνα προπονητή. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: