Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Σπανούλης: «Αυτό θα πει ομάδα»

Ούτε αποδείξεις επί προσωπικού παρά μόνο το καλό της ομάδας. Αυτό ήταν το μήνυμα του Βασίλη Σπανούλη μετά τη νίκη της Εθνικής επί της Κροατίας.

Σπανούλης: «Αυτό θα πει ομάδα»
Στην καλή ομαδική λειτουργία απέδωσε τη νίκη της Ελλάδας απέναντι στην Κροατία ο Βασίλης Σπανούλης. Ο γκαρντ του Ολυμπιακού, μιλώντας στον OTE TV, τόνισε πως το ζητούμενο σε αυτή την φάση της διοργάνωσης είναι η ομάδα να κάνει βήματα μπροστά.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Εγώ είμαι απλώς ένα κομμάτι της ομάδας. Ο τρόπος που ήρθε η νίκη είναι σημαντικός. Το σημαντικό σε αυτή την φάση είναι να προχωράμε και να μπαίνουμε σε κάθε ματς καλύτερα.

Δεν μου έλειψε μια τέτοια νίκη, ήξερα ότι θα έρθει. Όλοι ξέρουν ποιος είμαι, δεν έχω να αποδείξω κάτι , έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Για να παίζει καλά ένας παίκτης σημαίνει ότι πρέπει να παίζει και η υπόλοιπη ομάδα. Για να πάρω εγώ την μπάλα σκοτώνονται άλλοι τρεις για να μου κάνουν σκριν. Αυτό είναι ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: