Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Μπενζεμά: «Δεν υπήρξε περίπτωση να φύγω από τη Ρεάλ»


Την επιθυμία να παραμείνει στη Ρεάλ Μαδρίτης εξέφρασε με νέες του δηλώσεις ο Καρίμ Μπενζεμά, διαψεύδοντας παράλληλα ότι υπήρξε πιθανότητα να αποχωρήσει το καλοκαίρι.

Μπενζεμά: «Δεν υπήρξε περίπτωση να φύγω από τη Ρεάλ»
Μπορεί το καλοκαίρι η φημολογία να τον έφερνε εκτός Μαδρίτης, με τη Ρεάλ να συζητάει με πολλές ομάδες από την Premier League, αλλά ο Καρίμ Μπενζεμά για ακόμα μια διέψευσε τα σενάρια που τον θέλουν εκτός «Σαντιάγκο Μπερναμπέου».

«Δεν υπήρξε τίποτα το καλοκαίρι που να αφορούσε πιθανή αποχώρησή μου από τη Μαδρίτη. Είμαι χαρούμενος στην τωρινή μου ομάδα, είναι η καλύτερη στον κόσμο. Θα συνεχίσω να δουλεύω εδώ και είμαι χαρούμενος εδώ που είμαι», δήλωσε σε σχετική ερώτηση στο «Telefoot».

Παράλληλα, ο Γάλλος σούπερ-σταρ αναφέρθηκε και στην επάνοδό του με την εθνική Γαλλίας: «Έχουν περάσει περίπου τέσσερις μήνες από τότε που έπαιξα κανονικά. Έχω παίξει λίγο με τη Ρεάλ κι αυτό είναι όλο. Δουλεύω ώστε σιγά-σιγά να επιστρέψω σε φουλ φόρμα». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: