Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Καραγεωργίου: «Όλοι δίνουν την μάχη τους»


Καραγεωργίου: «Όλοι δίνουν την μάχη τους»

Ψυχολογικό είναι, κυρίως, το πρόβλημα που έχει η Καλλονή, σύμφωνα με τον Νίκο Καραγεωργίου, που ανέφερε, επίσης, στη συνέντευξη Τύπου ότι όταν ανέλαβε την ομάδα την είχε για πολύ ψηλότερα.

Κάθε ένας στην Καλλονή δίνει τη μάχη του, παρότι η ομάδα είναι με το ενάμιση πόδι στη Football League. Γι' αυτό και ακριβώς τον λόγο, ο Νίκος Καραγεωργίου τους δίνει συγχαρητήρια για τις προσπάθειές τους, όπως ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου.

Αναλυτικά όσα είπε
«Κάναμε μία νίκη με κόπο και προσπάθεια. Βέβαια αδικούμε λίγο τον εαυτό μας γιατί φτάνουμε στο τελευταίο λεπτό για να πάρουμε νίκη. Θα μπορούσαμε να πετύχουμε και άλλα γκολ για να μας φύγει το άγχος και να χαρεί και ο κόσμος. Είναι κάτι βέβαια που μας συμβαίνει στα τελευταία πέντε με έξι παιχνίδια. Το κίνητρο είναι ένα θέμα, όμως από τη μέρα που είμαι εδώ, δεν έχω δει στα αποδυτήρια κανέναν να αδιαφορεί, όλοι δίνουν τη μάχη τους και μπράβο τους, τους έδωσα συγχαρητήρια σε αυτό το κομμάτι. Ήμουν κι εγώ κάποτε αθλητής και ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται το τμήμα. Κίνητρο είναι να περάσουμε μία θέση παραπάνω και να κερδίσουμε το επόμενο παιχνίδι.

Επειδή υπάρχουν μερικές ακόμα μαθηματικές ελπίδες, διεκδικούμε το επόμενο παιχνίδι. Τίποτα παραπάνω, έτσι κάναμε και στα προηγούμενα παιχνίδια, εκεί που αδικήσαμε οι ίδιοι τους εαυτούς μας και οι διαιτητικές αποφάσεις ήταν εις βάρος μας. Ο σχεδιασμός για τη νέα σεζόν δεν είναι δικό μου θέμα αλλά της διοίκησης. Αυτή τη στιγμή είμαι εγώ προπονητής σε αυτή την ομάδα. Το τι θα κάνει η διοίκηση αργότερα, του χρόνου, μετά από πέντε χρόνια εγώ δεν το γνωρίζω.

Όταν δεχόμαστε ένα γκολ επηρεαζόμαστε ψυχολογικά αλλά είναι φυσιολογικό. Αν είχαμε τους βαθμούς του Πλατανιά αυτό δεν θα γινόταν και όλα τα γκολ που χάσαμε θα έμπαιναν. Όταν είσαι σε μία τέτοια θέση και παίζεις αλλά δεν κερδίζεις, σε επηρεάζει η ψυχολογική κατάσταση. Και άλλη ομάδα να ήταν στη θέση μας το ίδιο θα ένιωθε, γι' αυτό η προσπάθεια που κάνουν αυτά τα παιδιά είναι πολύ μεγάλη. Χάσαμε πέντε ευκαιρίες μπροστά στον τερματοφύλακα, θα μπορούσαν να μπουν και να κερδίσουμε άνετα. Δεν έχει σημασία, η νίκη είναι νίκη και σου δίνει τρεις βαθμούς και οι παίκτες καρπώνονται την προσπάθειά τους.

Είναι η πρώτη φορά προπονητικά που αναλαμβάνω μία ομάδα που πίστευα ότι θα φτάσει πολύ ψηλότερα. Μέχρι τώρα δεν δικαιωθήκαμε αλλά δεν έχει να κάνει με το αγωνιστικό ή την ικανότητα, αλλά με άλλους παράγοντες που είναι λίγο απρόβλεπτοι. Ελπίζω ότι στα παιχνίδια που μένουν τουλάχιστον θα φτάσουμε ψηλότερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: