Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Πέκχαρτ: «Ευκαιρία για μένα η ΑΕΚ»!


Πέκχαρτ: «Ευκαιρία για μένα η ΑΕΚ»

Τη δυνατότητα του να αγωνιστεί μαζί της στην Ευρώπη χαρακτήρισε ως κυριότερο λόγο της μεταγραφής του στην ΑΕΚ ο Τόμας Πέκχαρτ.

Απόλυτα ικανοποιημένος από την πρώτη του εμφάνιση με τη φανέλα της ΑΕΚ εμφανίστηκε ο Τόμας Πέκχαρτ.

Σε δηλώσεις του στον «OTE TV» μετά το ματς με τον Ηρακλή (1-0), ο Τσέχος επιθετικός παραδέχθηκε ότι δεν έχει εγκλιματιστεί ακόμα και επανέλαβε ότι αντιμετωπίζει την «Ένωση» ως μια μεγάλη ευκαιρία.

«Δεν έχω προλάβει να φέρω τα πράγματά μου. Η σύζυγός μου ήρθε χθες και μου έχει φέρει μόνο τα ποδοσφαιρικά μου παπούτσια. Έχω κάνει μόνο δυο προπονήσεις και νιώθω καλά», είπε αρχικά.

Ερωτώμενος λοιπόν γιατί διάλεξε την ΑΕΚ, ανέφερε: «Μετά από 5 χρόνια στη Μπουντεσλίγκα, ήταν ευκαιρία να έρθω σε μία ομάδα που διεκδικεί έξοδο στο Europa και το Τσάμπιονς Λιγκ. Η Γερμανία είναι από τις καλύτερες ποδοσφαιρικές χώρες σε οργάνωση, αλλά και εδώ τα πράγματα είναι μία χαρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: