Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

«Ψεύδεται η SPORT, δεν σταματώ το ποδόσφαιρο!»


Επιμέλεια: Δ.Μ.

«Δεν σκοπεύω να κρεμάσω σύντομα τα ποδοσφαιρικά μου παπούτσια!» τόνισε κατηγορηματικά στο προσωπικό του σαιτ ο Ροναλντίνιο, διαψεύδοντας παράλληλα δημοσίευμα της καταλανικής εφημερίδας SPORT.

Σύμφωνα με αυτό, ο Βραζιλιάνος άσος σκεφτόταν έντονα να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, μόλις στα 29 του χρόνια, λόγω των κακών του εμφανίσεων με τη φανέλα της Μίλαν.

«Σχετικά με όσα έγραψε για μένα στο κυριακάτικο φύλλο της η SPORT ένα έχω να πω. Δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Δεν πρόκειται να κρεμάσω σύντομα τα παπούτσια μου!» δήλωσε ο Ρόνι φανερά εξοργισμένος και πρόσθεσε:

«Αλλά τι βαρύτητα μπορεί να έχει ένα επιπόλαιο δημοσίευμα σε σκανδαλοθηρική εφημερίδα; Το ποδόσφαιρο σημαίνει τα πάντα για μένα. Ήταν και παραμένει μια πηγή χαράς. Και στη Μίλαν περνάω υπέροχα, όπως και στις προηγούμενες ομάδες που αγωνίστηκα».

Ο Ροναλντίνιο έχει δεχτεί κατά καιρούς τα πυρά του Τύπου, πότε για τις εξωγηπεδικές του αταξίες, πότε για την αναιμική του παρουσία στο γήπεδο. «Δεν έχω πρόβλημα με την κριτική, θετική ή αρνητική, αρκεί να βασίζεται σε γεγονότα. Το να δημοσιεύεις ψεύτικα πράγματα όμως είναι ανεπίτρεπτο» είπε ο παίκτης των Ροσονέρι.

«Από τον καιρό ακόμα που ανήκα στην Μπαρτσελόνα η SPORT διέσπειρε ψέματα εις βάρος μου. Πρόκειται αναμφίβολα για ένα κυνήγι μαγισσών. Όσες εφημερίδες ακολουθούν αυτή την τακτική δεν είναι αξιόπιστες. Το συμβόλαιό μου με τη Μίλαν ολοκληρώνεται το 2011. Τουλάχιστον, μέχρι τότε θα αγωνίζομαι» ανέφερε κλείνοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: