Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Ρονάλντο: "Είμαι χοντρός..."


Ρονάλντο..... Συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό "Globo" παραχώρησε ο Ρονάλντο. Το φαινόμενο εξέφρασε την έντονη επιθυμία του να βρίσκεται στο ρόστερ της εθνικής Βραζιλίας στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Νότιας Αφρικής, παραδέχτηκε ότι αυτή τη στιγμή είναι... χοντρός, τονίζοντας όμως ότι οι κάμερες του προσθέτουν τουλάχιστον τρία κιλά!

"Αυτή τη χρονική στιγμή, δηλαδή σήμερα, δεν θα καλούσα τον εαυτό μου στην εθνική ομάδα. Θα καταβάλω μεγάλη προσπάθεια για να συμβεί κάτι τέτοιο όμως. Ισως τη μεγαλύτερη που έχω κάνει στην καριέρα μου. Είμαι διατεθειμένος να κάνω τα πάντα για να βρεθώ στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής το καλοκαίρι του 2010.

Είναι μεγάλη χρονιά η φετινή για την ομάδα μου, την Κορίνθιανς και θέλουμε να τα πάμε καλά τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στο Κόπα Λιμπερταδόρες. Σκοπεύω να βοηθήσω σε αυτό. Αυτή τη στιγμή ναι, είμαι χοντρός. Όμως πρέπει να ξέρετε ότι οι κάμερες μου προσθέτουν τουλάχιστον τρία κιλά. Οποτε σκεφτείτε ότι η τηλεόραση με δείχνει περισσότερο υπέρβαρο από ότι πραγματικά είμαι"
, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Ρονάλντο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: