Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Ρούνεϊ: «Για πάντα στη Γιουνάιτεντ»


Επιμέλεια: Δ.Μ.

Ρεάλ Μαδρίτης (σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες) και Μπαρτσελόνα «σφάζονται» για τα πόδια του. Ο Γουέιν Ρούνεϊ, όμως, παραμένει πιστός στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Τουλάχιστον, έτσι δηλώνει. «Είναι ωραίο να σε θέλουν, αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενος στη Γιουνάιτεντ», τόνισε ο 24χρονος επιθετικός στο BBC, κάνοντας κάλεσμα στη διοίκηση: «Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου μακριά από τη Γιουνάιτεντ. Ελπίζω τους επόμενους μήνες να κληθώ να ανανεώσω το συμβόλαιό μου»!

Το συμβόλαιο του Άγγλου στράικερ λήγει σε 2,5 χρόνια και δεν είναι διόλου απίθανο, έπειτα από αυτές τις δηλώσεις, να ανανεωθεί άμεσα.

Ο Γουέιν Ρούνεϊ, άλλωστε, δεν έκρυψε ποτέ τα συναισθήματά του για τους «κόκκινους διάβολους», ακόμα και όταν έπαιζε στην Έβερτον.

«Παρόλη την αγάπη μου για την Έβερτον, πάντα μου άρεσε να παρακολουθώ τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ», είπε.

«Αν θυμάμαι καλά, αυτό ξεκίνησε το 1994. Τότε άρχισα να βλέπω αυτή την ομάδα. Ο Ερίκ Καντονά ήταν εξαιρετικός. Είχε αυτό το κάτι πάνω του. Τον κοιτούσες και φοβόσουν. Και αυτό από την τηλεόραση. Φανταστείτε πως θα ήταν να αγωνίζεσαι εναντίον του…», δήλωσε, χαρακτηριστικά, για ένα από τα ινδάλματα του, ενώ τόνισε: «Για να θεωρούμαι παίκτης παγκόσμιας κλάσης, πρέπει να κατακτήσω το Παγκόσμιο Κύπελλο με την Αγγλία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: