Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Λαμπριάκος: «Η Λέσχη είναι το κύτταρο…»

Λαμπριάκος: «Η Λέσχη είναι το κύτταρο…»

Μέλος της Λέσχης Φίλων Άρη είναι και επίσημα από χθες ο Σταύρος Λαμπριάκος. Ο επιθετικός των «κίτρινων» πήρε το την κάρτα μέλους του και τόνισε: «Αυτή είναι μία πολύ σημαντική στιγμή για μένα. Δεν έχει σχέση με την ποδοσφαιρική μου ιδιότητα αλλά με το ότι είμαι οπαδός της ομάδας. Η μία ιδιότητα δεν συμβαδίζει με την άλλη. Μετά όμως από το ματς της Τούμπας υπερίσχυσε η οπαδική μου ταυτότητα. Ήταν ένα ματς που με έκανε να νιώσω πιο περήφανος που είμαι Άρης. Η Λέσχη Φίλων Άρη είναι ο αιμοδότης της ομάδας. Πρέπει να το καταλάβουν όλοι! Η Λέσχη είναι ο θεματοφύλακας και αυτό αποτελεί κάτι πρωτοποριακό για τα δεδομένα της ομάδας και είμαι σίγουρος πως θα μας αντιγράψουν σε λίγα χρόνια. Πρέπει να καταλάβουν όλοι πως είναι πιο σημαντικό να γραφτείς στη Λέσχη από το να παίρνεις διαρκείας. Λόγω της ιδιότητάς μου ως ποδοσφαιριστής το ανέβαλα συνεχώς. Σύντομα θα γράψω και τα παιδιά μου». Ο Σταύρος Λαμπριάκος πήρε και την φανέλα με τον αριθμό 5.000 που αποτελεί τον αριθμό μητρώου του στη Λέσχη. Ο έλληνας επιθετικός πρόσθεσε με δηλώσεις του πως: «Οι περισσότεροι έλληνες ποδοσφαιριστές στην ομάδα έχουν δεθεί με τον Άρη και είναι Αρειανοί από μικροί. Ένιωσα ότι αυτή η προσπάθεια πρέπει να βρει υποστηρικτές, πρέπει αυτό το βήμα να το κάνει περισσότερος κόσμος. Την επόμενη φορά ελπίζω το νούμερο να είναι 20.000, 30.000 ή 40.000. Η Λέσχη είναι το ποιο ενεργό κύτταρο της ομάδας». Σε ότι αφορά την προοπτική εμπλοκής του στην ομάδα από κάποιο άλλο πόστο μόλις κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια, είπε: «Θα δούμε, είναι νωρίς ακόμα, τώρα είμαι ποδοσφαιριστής. Αυτό είναι αυτονόητο ότι θα είμαι κοντά και θα προσφέρω απ’ όπου μου ζητηθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: