Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Αρνήθηκε νέο συμβόλαιο ο Μαστσεράνο

http://www.sport24.gr/ast/cov/ma/mascherano_2009_12_10_11_25_2_b.jpgΟ Αργεντινός μέσος, του οποίου το συμβόλαιο ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του 2011, δέχτηκε για δεύτερη φορά πρόταση από τους "κόκκινους" για επέκταση της συνεργασίας τους, αλλά κρίνει πως ακόμα είναι νωρίς για κάτι τέτοιο.

"Δεν έχω τίποτα περισσότερο να πω. Έχω ακόμα 18 μήνες στο συμβόλαιό μου. Είμαι και παραμένω παίκτης της Λίβερπουλ και θα συνεχίσω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό για να ξαναβρεθούμε στο ανώτατο επίπεδο", δήλωσε ο Μαστσεράνο στο "Sky Sports".

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως για τον Αργεντινό ενδιαφέρεται έντονα το τελευταίο διάστημα η Μπαρτσελόνα και δεν αποκλείεται ο ποδοσφαιριστής να βλέπει θετικά μία ενδεχόμενη μετακίνησή του στους "μπλαουγκράνα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: