Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Μπρίτο:"Να πετύχω και άλλα όμορφα γκολ"

Eπιμέλεια: Δ.Μ.

Να συνεχίσει να πετυχαίνει ωραία γκολ, ευχήθηκε ο Μπρίτο, κατά την παραλαβή του βραβείο «Best Goal», για την 12η αγωνιστική, από τον δήμαρχο Περιστερίου, Ανδρέα Παχατουρίδη.

«Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που με ψήφισε. Είμαι πολύ χαρούμενος που πέτυχα ένα όμορφο γκολ και βοήθησα την ομάδα μου να πάρει τη νίκη. Ελπίζω να μην σταματήσω να σημειώνω όμορφα γκολ, σαν αυτό με τον ΠΑΣ για να βοηθήσω παράλληλα την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της».

Ο Δήμαρχος Περιστερίου, Ανδρέας Παχατουρίδης, που βράβευσε τον ποδοσφαιριστή, δήλωσε: «Το καταπληκτικό σε εκτέλεση γκολ που πέτυχε ο Μπρίτο, είναι από αυτά που φέρνουν τον κόσμο στα γήπεδα. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα υπάρξει και συνέχεια, όπως επίσης είμαι σίγουρος ότι η συγκομιδή του Ατρόμητου σε πολύ λίγο καιρό, θα είναι τέτοια που θα μας κάνει υπερήφανους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: