Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Tenorio...Στοίχημα...


Την καλησπέρα μου στη παρέα.


Αρκετά μεγάλο το σημερινό μεσοβδόμαδο πρόγραμμα κυρίως
με παιχνίδια των μικρών κατηγοριών της Αγγλίας.

Στις επιλογές μου το διπλό της ΣΟΥΙΝΤΟΝ όπου παίζει στην έδρα της
απογοητευτικής Στόκπορτ πού έχει 6 σερί ήττες με απολογισμό εντός έδρας 1-2-6 !! με τέρματα 8-20!! η χειρότερη επίθεση στη κατηγορία με 15 γκόλ !!
Απο την άλλη η ΣΟΥΙΝΤΟΝ σε αρκετά καλή φόρμα με 4 σερι νίκες σε
πρωτάθλημα και κύπελλο με μόλις 3 ήττες στο πρωτάθλημα.
θα πάω με το διπλό.


Επόμενη επιλογή μου το διπλό της ΤΣΑΡΛΤΟΝ η οποία και μόνο με τον
απολογισμό που έχει μεχρι στιγμής στο πρωτάθλημα, σε 18 αγώνες μόλις
2 ήττες!! δείχνει το πόσο δυνατή ομάδα είναι 10-6-2 !! παρά το ότι δεν είναι
και στα πολύ πολύ καλά της. ομάδα πού διεκδικεί 'ανοδο καλύτερη σαφώς
ομάδα έναντι της Μπραιτον η οποία έχει 2 νίκες στα τελευταία 10 παιχνίδια.
Διπλό η ΤΣΑΡΛΤΟΝ.



Το διπλό της ΚΟΛΤΣΕΣΤΕΡ μου αρέσει και θα το προτιμήσω σε απόδοση 2,45, πολύ δυνατή ομάδα σε πολύ καλή φόρμα με 2 ήττες σε 18 παιχνίδια
στο πρωτάθλημα, εναντι μιάς κακής και ασταθούς Μπρέντφορντ νομίζω
έχει το προβάδισμα για το διπλό.



Δύο σημεία θα επιλέξω απο την Κόνφερανς, το διπλό της ΟΞΦΟΡΝΤ
σε απόδοση 2,00, μου αρέσει το ποσοστό στην πρωτοπόρο του πρωταθλήματος με την καλύτερη επίθεση και άμυνα στη κατηγορία.


Δύσκολο διπλό το ξέρω ότι παίρνω και δώ, ο λόγος για την ΜΑΝΣΦΙΛΝΤ
η οποία αν καί έχει πρόβληματα απουσιών στην επίθεση αφού λείπουν
3 παίκτες πού έχουν πετύχει συνολικά 25 γκόλ!! ακόμη και έτσι παω με το διπλό,πιστεύω στο καλύτερο υλικό των φιλοξενουμένων και σε ένα στατιστικό πού έχει η γηπεδούχος εδώ και πολύ καιρό να εναλάσει τα αποτελεσματά της από νίκη σε ήττα ,παίρνω τα ρίσκα μού και περιμένω.

Στο κλείσιμο να πώ ότι μου αρέσει και ο άσσος της ΜΙΛΓΟΥΟΛ.


Καλά να περνάτε, τα σέβη μου....



Επιμέλεια-Tenorio

Δεν υπάρχουν σχόλια: