Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Καρλίνιος: «Θα τα δώσω όλα για τον Ηρακλή…»

Καρλίνιος: «Θα τα δώσω όλα για τον Ηρακλή…»

Ποδοσφαιριστής του Ηρακλή για τον επόμενο 1,5 χρόνο θα είναι ο Βραζιλιάνος Καρλίνιος. Μετά το «ok» που έδωσε το μεσημέρι μετά την προπόνηση ο Γιόζεφ Μπουμπένκο και την συμφωνία, ο Καρλίνιος με τον Έντερσον Φοφόνκα αποχώρησαν για να παρουσιαστούν εκ νέου πριν από λίγο στις εγκαταστάσεις της Μίκρας όταν και παρουσιάστηκε επίσημα ο Βραζιλιάνος. Στις πρώτες του δηλώσεις, επισήμανε: «Με μεγάλη χαρά ήρθα στην Ελλάδα για να παίξω στον Ηρακλή. Θα τα δώσω όλα από το 1ο ως το τελευταίο λεπτό, ώστε να βοηθήσω την ομάδα για τους στόχους της και να δείξω την ποδοσφαιρική μου αξία».
Για την προσωπική του θέση στο γήπεδο, ο Καρλίνιος είπε: «Η θέση μου είναι αμυντικό χαφ, αλλά έχω παίξει και δεξιά. Θα προσπαθήσω όπου κι αν με βάλει ο προπονητής για να βοηθήσω την ομάδα. Κάνω καλή άμυνα, αλλά το καλύτερό μου είναι οι σιγουριά στην πάσα. Θεωρώ ότι παίζω έξυπνα, με ψυχή και πάθος».
Για την εικόνα που έχει ο ίδιος από τον Ηρακλή, ο Βραζιλιάνος δήλωσε: «Βλέπω ότι υπάρχουν καλές εγκαταστάσεις. Ξέρω ότι τελευταία η ομάδα δεν πάει καλά. Θέλει αποτελέσματα για να ανέβει και η ψυχολογία της. Ακούω πάρα πολύ καλά λόγια, έχω πολύ όρεξη να βοηθήσω και να μπορέσω κι εγώ όσο μπορώ για να αλλάξει αυτή η βαθμολογική κατάσταση. Όταν έρθουν τα χαρτιά μου θα είμαι έτοιμος να παίξω. Δεν έχει καλή θέση ο Ηρακλής και χρειάζεται μεταγραφές και βοήθειες στους υπάρχοντες παίκτες στην ομάδα. Δεν είναι μόνο οι μεταγραφές. Θέλω να είμαι ένα κομμάτι μαζί με τους υπόλοιπους για να βοηθήσουμε όλοι μας τον Ηρακλή».
Από την πλευρά του ο Έντερσον Φοφόνκα ρωτήθηκε για την αξία του Καρλίνιος: «Παίζει ρόλο για μένα που είναι ο πρώτος παίκτης που φέρνω στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στον Ηρακλή που είναι η αγαπημένη μου ομάδα. Αν δεν ήταν καλός με όσα είδα στη Βραζιλία δεν θα τον έφερνα. Δεν έχει χρόνο προσαρμογής, πρέπει να μπει άμεσα και να βοηθήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: