Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Καταγγελία Ζίκο στον Πλατινί!

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/a992f20e90424f8b4e5e73c3975b941e_L.jpg?1264546342?1264546342?1264546342Σε... ησυχία δεν αφήνει τον Ολυμπιακό ο Ζίκο, ο οποίος σε συνεντευξή του στο βραζιλιάνικο «Sport TV» τόνισε μεταξύ άλλων πως επιθυμεί να έχει συνάντηση με τον Μισέλ Πλατινί για τα επεισόδια που συνάντησε σε Τουρκία, Ρωσία, αλλά πολύ περισσότερο γι' αυτά στην Καβάλα, όπου πήρε και θέση.
«Προσπαθώ να έχω μια συνομιλία με τον πρόεδρο της UEFA, Μισέλ Πλατινί για να συζητήσουμε τα όσα συμβαίνουν. Η UEFA πρέπει να αναλάβει δράση, να πάρει μια θέση» τόνισε ο Ζίκο, ο οποίος εξέφρασε την απογοήτευσή του για τα επεισόδια στην πόλη της Μακεδονίας.
« Καταστράφηκε ολόκληρο το γήπεδο στο παιχνίδι με την Καβάλα. Αυτό δεν το έδειξαν στη Βραζιλία ή μεταδόθηκε μόνο το 10% των όσων συνέβησαν. Ήμουν κολλημένος στα αποδυτήρια, όταν πήγα στη συνέντευξη Τύπου ήμουν κυκλωμένος από δέκα φρουρούς λες και ήμουν… ξένο σώμα. Κάθε λίγο έβλεπες και αυτοκίνητα της αστυνομίας, δεν μπορούσες να κάνεις τη δουλειά σου».

Η βία στο ποδόσφαιρο ήταν και ένας από τους λόγους που τόνισε πως είναι απογοητευμένος με το ποδόσφαιρο, αν και όπως τόνισε η απογοήτευσή του αυτή δεν έχει καμία σχέση με την… παραίτησή του «Η απογοήτευση μου δεν έχει καμία σχέση με την παραίτησή μου. Αυτό έχει να κάνει με μάχες, τα σπασίματα στο γήπεδο και τις ρατσιστικές συμπεριφορές» τόνισε μεταξύ άλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: