Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Σάββας Κωφίδης: «Δεν εισέπραξα ουτε ενα ευρω!!!»

Σάββας Κωφίδης: «Δεν εισέπραξα ουτε ενα ευρω!!!»

Στην εκπομπή ΤΡΙΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ μίλησε ο Σάββας Κωφίδης, ο οποίος μεταξύ άλλων σημείωσε πως δεν εισέπραξε ούτε ένα ευρώ από τον Ηρακλή στους οκτώ μήνες της παρουσίας του στον πάγκο της ομάδας. Οι δηλώσεις του έχουν ως εξής: «Όχι δεν έγιναν επεισόδια στα αποδυτήρια εκείνη την μέρα που μπήκαν μέσα οι συγκεκριμένοι άνθρωποι. Αυτά που είχα πει, αυτά ισχύουν. Ο Ηρακλής προσπαθεί να βρει μια ηρεμία και μια σταθερότητα. Όμως αυτή η σταθερότητα δεν έχει βρεθεί. Εμείς σαν τεχνικό τιμ ότι ήταν να δώσουμε το δώσαμε. Πιστεύω πως με δυο – τρεις προσθήκες η ομάδα δεν θα έχει πρόβλημα στο τέλος της σεζόν. Οι φετινές καταστάσεις στενάχωρουν και εμένα και όλο τον κόσμο που ανησυχεί για τον Ηρακλή. Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο για την ομάδα. Κάποια στιγμή θα πρέπει βρεθεί μια κατάσταση για να μπορέσει η ομάδα να προχωρήσει. Η ομάδα είναι ζωντανή ακόμη, εφόσον έρθουν δυο παίκτες για να ενισχύσουν την ομάδα πιστεύω πως δεν θα έχει πρόβλημα. Οι σχέσεις μου με τον κ. Ρέμο είναι άριστες. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά εγώ κρίνω τις καταστάσεις, όχι τα πρόσωπα. Δεν είχαμε επικοινωνία καθημερινή. Δεν θέλω να μιλήσω για αυτά που λέγαμε στα αποδυτήρια. Καλό είναι να μένει μέσα στην ομάδα και να αντιμετωπίζετε εκεί μέσα. Τον Κομπαγιάζι, τον είχαμε δει και είχαμε θετικές εισηγήσεις για αυτόν. Η συμπεριφορά του Νταλαμπόνα ήταν πάρα πολύ καλή. Δεν φεύγω με πικρία από τον Ηρακλή. Έχω μάθει να αλλάζω δρόμους στην ζωή μου. Όταν περπατάς επικίνδυνα, σημαίνει πώς ζεις. Αλλιώς καλύτερα να μείνετε σπίτι. Το φουλάρι που φορούσα συμβολίζει τους αγώνες ενός λαού που χρόνια προσπαθεί να βρει την πατρίδα του. Τους στηρίζω αυτούς τους ανθρώπους. Το0 φοράω χρόνια αυτό το φουλάρι, δεν είναι τωρινό. Νιώθω πολύ εντάξει με τον εαυτό μου, νιώθω ότι έκανα τα πάντα για αυτή την ομάδα. Η ομάδα είναι ζωντανή και είμαι εντάξει με τον εαυτό μου. Καλό είναι να μην ασχολούμαστε με προσωπικά. Όχι, δεν πήρα κανένα φράγκο από τον Ηρακλή. Ισχύει αυτό που γράψατε στην εφημερίδα ότι ήμουν απλήρωτος. Το πιο σημαντικό είναι η ομάδα. Αυτό που προέχει είναι να βρει την ηρεμία της η ομάδα. Να εμφανιστεί με θέληση και με δύναμη στο επόμενο παιχνίδι και να γίνεται όλο και καλύτερη. Στους παίκτες θα έλεγα να κοιτούν μόνο το γήπεδο και να παίζουν ποδόσφαιρο, τίποτε άλλο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: