Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Σκάτσελ: «Και του χρόνου… ένας τίτλος»


Έτοιμος να αγωνιστεί και να κατακτήσει τίτλους… από τη νέα χρονιά με τη Λάρισσα δηλώνει το νέο απόκτημα της ομάδας, Ρούντολφ Σκάτσελ, μιλώντας στα μέσα της πατρίδας του. Ο διεθνής Τσέχος αναφέρθηκε στη μεταγραφή του, τονίζοντας πως είναι καλός γνώστης της ελληνικής νοοτροπίας

«Γνώριζα αρκετό καιρό τώρα για το ενδιαφέρον. Στην αρχή περίμενα, καθώς στο παιχνίδι ήταν και άλλες ομάδες, όμως τελικά συμφωνήσαμε σχετικά γρήγορα. Δεν ήθελα να ρισκάρω με το να περιμένω και άλλο. Οι ιδιοκτήτες του συλλόγου μου έδωσαν αρκετό χρόνο για να αποφασίσω, δεν ήθελα όμως να καθυστερήσω περισσότερο

Έχω κάνει τρεις προπονήσεις με την ομάδα και ο προπονητής θέλει να ταξιδέψω μαζί με την ομάδα για το ερχόμενο ματς, που είναι εναντίον ενός αντιπάλου που έχουμε τους ίδιους στόχους. Είμαι σε καλή κατάσταση. Ξέρω τι πρέπει να κάνω στο γήπεδο, γνωρίζω καλά την ελληνική νοοτροπία εξάλλου, μίλησα μάλιστα με έναν φίλο μου που παίξαμε μαζί στην Σκωτία και τώρα δουλεύει στην Εθνική ομάδα της Ελλάδας (Φύσσας). Αυτός μου έδωσε πληροφορίες», ανέφερε αρχικά ο ποδοσφαιριστής, μιλώντας για το στοίχημα Λάρισα και τους στόχους που βάζει με τη νέα του ομάδα

«Σίγουρα η κατάσταση δεν είναι και η καλύτερη, όμως η διοίκηση κάνει ότι μπορεί έτσι ώστε να μαζέψουμε πόντους στις επόμενες αγωνιστικές. Η Λάρισα έχει συνηθίσει να παίζει για το Κύπελλο και υψηλότερες θέσεις, ενώ ετοιμάζει και νέο γήπεδο. Δεν θα είναι παρόλα αυτά εύκολα τα πράγματα όμως, ειδικά αν είσαι για λίγο καιρό στην ομάδα. Του χρόνου πάντως στόχος μας είναι να κατακτήσουμε τίτλο».


Επιμέλεια : Κατερίνα Μπιτίτσιου

Δεν υπάρχουν σχόλια: