Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Αβρ. Παπαδόπουλος: «Δεν έχω facebook»!

Αβρ. Παπαδόπουλος: «Δεν έχω facebook»!

Με δήλωσή του στο επίσημο σάιτ του συλλόγου ο Αβραάμ Παπαδόπουλος διέψευσε ότι έχει προφίλ στο facebook.

Αναλυτικά η δήλωση:

«Με αφορμή ένα εμφανιζόμενο με το όνομά μου προφίλ στο facebook, θα ήθελα να ενημερώσω τους φιλάθλους και παράλληλα να διαψεύσω, με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, ότι ανήκει σε μένα ή σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο που σχετίζεται με εμένα, καθώς δεν είχα ποτέ προφίλ στο facebook. Προκειμένου μάλιστα να προστατέψω τον εαυτό μου θα προβώ πλέον, μέσα στις επόμενες ημέρες, στις απαραίτητες νομικές ενέργειες. Αβραάμ Παπαδόπουλος».

Να σας ενημερώσουμε ότι ο Παπαδόπουλος προέβη στην παραπάνω διάψευση διότι κάποιος άγνωστος δημιούργησε ψεύτικο προφίλ στο facebook με το όνομά του δημιουργώντας προβλήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: