Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Μπαράλες: "Ευκαιρία για μένα ο Άρης"


Ο 23χρονος επιθετικός με δηλώσεις του στην Αργεντινή σκέφτεται το ποδοσφαιρικό του μέλλον αγωνιζόμενος στον Άρη θεωρώντας ευκαιρία για τον ίδιο να αγωνιστεί στην Σούπερλίγκα."Είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για μένα αυτή που μου παρουσιάστηκε με τον Άρη. Αν και δεν είναι ακόμα τίποτα σίγουρο, ξέρω ότι θα έχω περισσότερες ευκαιρίες να παίξω και να αποκτήσω τον ρυθμό που χρειάζεται και είχα πέρσι στην Ισπανία, αλλά δεν έχω φέτος στην Μπάνφιλντ.

Η ευκαιρία να αγωνιστώ στην 1η κατηγορία του ελληνικού πρωταθλήματος είναι πολύ σημαντική, επειδή είναι ένα πρωτάθλημα που συνεχώς αναπτύσσεται.

Συνεχίζω να σκέφτομαι την Μπάνφιλντ. Αν μου δινόταν η ευκαιρία να παίξω στον Άρη, θα ήμουν ενθουσιασμένος. Ακόμα κι αν μείνω εδώ τελικά, δεν έχω πρόβλημα
".

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου, ο Άρης θέλει να αποκτήσει δανεικό τον Μπαράλες για ένα χρόνο με οψιόν αγοράς και μέσα στην εβδομάδα αναμένονται εξελίξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: