Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Αποσύρεται ο Πανούτσι!


Τους τίτλους τέλους στην καριέρα του έβαλε ο Κριστιάν Πανούτσι ο οποίος ανακοίνωσε πως αποσύρεται από την ενεργό δράση. «Μεγαλύτερη μου στιγμή το Τσάμπιονς Λιγκ με την Ρεάλ», τόνισε.Έπειτα από 20 χρόνια καριέρας σε Ιταλία, Ισπανία, Αγγλία και Γαλλία, ο Πανούτσι αποφάσισε να κρεμάσει τα παπούτσια του σε ηλικία 37 ετών: «Υπήρχαν πολλές προτάσεις από τις ΗΠΑ αλλά χωρίς το σωστό κίνητρο αυτό που πρέπει να κάνω είναι να κρεμάσω τα παπούτσια μου. Το σκέφτηκα και το συζήτησα πολύ και αποφάσισα να σταματήσω. Η μεγαλύτερη στιγμή στην καριέρα μου ήταν όταν έγινα ο πρώτος Ιταλός που κέρδισε το Τσάμπιονς Λιγκ με την Ρεάλ Μαδρίτης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους παλιούς συλλόγους μου, τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και ειδικά τον Φάμπιο Καπέλο για κάποια υπέροχα χρόνια που περάσαμε μαζί», τόνισε ο 37χρονος άσος.

Ο Πανούτσι ξεκίνησε από την Τζένοα, συνέχισε σε Μίλαν, Ρεάλ, Ίντερ, Τσέλσι ενώ το 2001 μετακόμισε στην Γαλλία και την Μονακό. Μετά από λίγο καιρό, επέστρεψε στην Ρόμα όπου έπαιξε μέχρι και το 2009! Πέρυσι φόρεσε την φανέλα της Πάρμα που ήταν και η τελευταία του ομάδα. Με την Εθνική Ιταλίας έκανε ντεμπούτο το 1994 και η τελευταία εμφάνιση του ήταν στο Euro 2008, όταν και είχε σκοράρει στο παιχνίδι με την Ρουμανία και έγινε ο γηραιότερος παίκτης που πετυχαίνει γκολ στην ιστορία της διοργάνωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: