Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Πηλαδάκης: «Δεν πάω πουθενά»

Άμεση ήταν η διάψευση του Κώστα Πηλαδάκη στο δημοσίευμα που τον ήθελε έτοιμο να αποχωρήσει από την ΑΕΛ. «Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω αφήσει τίποτα στη μέση, απ’ όσα έχω αναλάβει. Δεν πρόκειται να το κάνω ούτε τώρα» αναφέρει σε δήλωση του στο επίσημο site της ΠΑΕ.

Η δήλωση του Κώστα Πηλαδάκη:

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΛ 1964, Κώστα Πηλαδάκης, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας μας: «Βαριέμαι να ασχολούμαι με ανυπόστατα δημοσιεύματα. Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω αφήσει τίποτα στη μέση, απ’ όσα έχω αναλάβει. Δεν πρόκειται να το κάνω ούτε τώρα. Μόνο ο Θεός γνωρίζει αν και πότε θα χωρίσουν οι δρόμοι μας με την ΑΕΛ».

Σύμφωνα με δημοσίευμα του “Match Θεσσαλίας” ο πρόεδρος της ΑΕΛ σκέφτόταν ακόμη και την άμεση αποχώρηση από την ομάδα! Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, ο ισχυρός άνδρας της Λάρισας ήταν φορτισμένος από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και το κλίμα που επικρατεί στο σύλλογο, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, ώστε να σηκωθεί και να φύγει!

Δεν χρειάστηκε και πολύ ώρα για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους και αυτό έγινε με την τοποθέτηση του Κώστα Πηλαδάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: