Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Δεν… το κουνάει ο Γκερέιρο!

Κανέναν απολύτως λόγο να φύγει από την ΑΕΚ δεν βλέπει ο Ρότζερ Γκερέιρο.

Με αφορμή τα πρόσφατα «σενάρια» στη χώρα του που τον ήθελαν στόχο των Λέγκια και Βίσλα Κρακοβίας, ο Πολωνός ξεκαθάρισε πως είναι (πλέον) απόλυτα ικανοποιημένος στην «Ένωση» και καθόλου διατεθειμένος να αποχωρήσει από αυτήν.

«Κανείς δεν ήρθε σε επαφή με εμένα. Υπήρξαν κάποιες ερωτήσεις προς τον μάνατζερ μου, αλλά έμεινε εκεί το θέμα, δεν υπήρξε κάτι συγκεκριμένο», ανέφερε στην «Przegladzie Sportowym» ο Γκερέιρο.

«Παίζω πλέον ποδόσφαιρο στην ΑΕΚ όλο και περισσότερο και δεν έχω κανένα πρόβλημα υγείας», ανέφερε ο 28χρονος μέσος και αφού εξήγησε ότι «υπήρχε μια καθυστέρηση με τις πληρωμές, το παραδέχομαι και ήταν δύσκολο για εμένα», κατέληξε: «Τώρα, όμως, όλα είναι τακτοποιημένα. Δεν έχω κανένα λόγο να αφήσω την ΑΕΚ».

Στο δημοσίευμα, δε, φιλοξενούνται και δηλώσεις του μάνατζερ του Γκερέιρο, Ρομπαλίνιο, ο οποίος επιβεβαίωσε, επίσης, πως ο πελάτης του δεν ενδιαφέρεται να αφήσει την Ελλάδα (σ.σ. και το συμβόλαιο των περίπου 600.000 ευρώ που έχει στην ΑΕΚ), για να επιστρέψει σε πολωνικό σύλλογο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: