Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Τόρες: Να βάλω γκολ στη Λίβερπουλ

Την ερχόμενη Κυριακή (6/2) η Τσέλσι υποδέχεται τη Λίβερπουλ, στον... απόηχο της μεταγραφής του Φερνάντο Τόρες, ο οποίος δηλώνει έτοιμος να σκοράρει απέναντι στην παλιά του ομάδα.
"Είναι το πεπρωμένο έτσι. Δεν είναι ό,τι καλύτερο για εμένα που θα αντιμετωπίσουμε τόσο γρήγορα τη Λίβερπουλ, ωστόσο θα δούμε πως θα πάει", τόνισε αρχικά ο Τόρες, όταν κλήθηκε να σχολιάσει το προσεχές ματς και συνέχισε:
"Έχω μόνο καλά λόγια να πω για τη Λίβερπουλ. Εξελίχθηκα πάρα πολύ σαν ποδοσφαιριστής καθώς είχα την ευκαιρία να παίξω σε πολύ υψηλό επίπεδο. Δεν θα πω ποτέ άσχημα πράγματα για τη Λίβερπουλ. Ήμουν ευτυχισμένος, αλλά τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει καθώς αγωνίζομαι για την Τσέλσι".
Τέλος, για το τι περιμένει από τον εαυτό του σε περίπτωση που αγωνιστεί: "Αν έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ, θα δώσω ό,τι καλύτερό έχω για την Τσέλσι και ελπίζω να πετύχω κάποιο γκολ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: