Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Βιτόλο : «Είμαι έτοιμος 100%»

Έτοιμος για να δείξει τον καλό του εαυτό είναι ο Βιτόλο με δηλώσεις που έκανε στο ραδιοφωνικό σταθμό "Libero 107,4

Ανέφερε αναλυτικά:

Για το να αισθανόταν καλύτερα στον αγώνα με τον Εργοτέλη σε σχέση με αυτόν απέναντι στην ΑΕΚ: "Σε κάθε παιχνίδι νιώθω όλο και καλύτερα. Είμαι σχεδόν στο επιθυμητό επίπεδο ετοιμότητας."

Για το πως είναι να παίζει χωρίς τον Γκαρσία: "Όταν είμαστε μαζί νιώθουμε άνετα, έχουμε συνηθίσει. Όταν λείπει ο ένας από τους δύο είναι σαν να λείπει το άλλο μας μισό."
Για τον αγώνα που έπαιξε με την ΤΣΣΑ Μόσχας: "Ισως συζητήθηκε περισσότερο από όσο έπρεπε, είναι προφανές ότι δεν ήμουν απόλυτα έτοιμος να παίξω. Ο καθένας έχει την άποψη του. Από τη στιγμή που πάρθηκε να παίξω ήταν το σωστό."

Για τους αγώνες που έρχονται με Ολυμπιακό, ΑΕΚ: "Η ομάδα είναι 100% έτοιμη για τα παιχνίδια και είμαι το ίδιο σίγουρος ότι θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε."
Για το γιατί ο ΠΑΟΚ έμεινε πίσω στη βαθμολογία: " Υπάρχουν ακόμη πολλά παιχνίδια για να ανατραπεί η κατάσταση. Ίσως μια αιτία είναι ότι παίζουμε σε διαφορετικές διοργανώσεις και δεν μπορούμε να συγκεντρωθούμε στο πρωτάθλημα."

Για το αν αισιοδοξεί για τη συνέχεια για το πρωτάθλημα και Κύπελλο: "Δεν είναι εύκολοι οι δυο στόχοι. Εχω εμπιστοσύνη στον ΠΑΟΚ. Πιστεύω ότι φέτος θα γράψουμε ιστορία."
Για τον εαυτό του: "Ο κόσμος ξέρει ποια είναι η δουλειά μου. Προσπαθώ να δίνω το καλύτερο για να είναι ικανοποιημένη η ομάδα και οι φίλαθλοι."

Δεν υπάρχουν σχόλια: