Σάββατο 28 Μαΐου 2011

«Μου δείχνουν εμπιστοσύνη…»

Με την επιστροφή του στη Χιλή, ο Πάμπλο Κοντρέρας μίλησε στο ραδιοφωνικό σταθμό «Radio Cooperativa» για τη νέα κλήση του στην εθνική ομάδα και δεν έκρυψε την ευγνωμοσύνη του για αυτό.
 
 
Όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα στην πατρίδα του, ο αμυντικός του ΠΑΟΚ, είναι ο πιο έμπειρος από τους 28 που έχει καλέσει ο ομοσπονδιακός προπονητής, Κλαούντιο Μπόργκι.

Ο Κοντρέρας τόνισε στους συμπατριώτες του: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Είχα μία επαφή με το τεχνικό επιτελείο της εθνικής ομάδας και έμαθα για τα πλάνα τους για εμένα. Είμαι ευγνώμων για τη νέα κλήση μου και την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν».

Ο αμυντικός του ΠΑΟΚ, ρωτήθηκε και για την πορεία του στη σεζόν που ολοκληρώθηκε, λέγοντας ότι ο Δικέφαλος του Βορρά, έδωσε μάχες σε όλες τις διοργανώσεις… «Με τον ΠΑΟΚ είχαμε μία καλή χρονιά, δώσαμε μάχη σε όλες τις διοργανώσεις στις οποίες συμμετείχαμε και τη νέα σεζόν θα είμαστε και πάλι στην Ευρώπη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: