Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Έστηνε ματς και με Αλβανό κακοποιό!!

Ο μεγαλομέτοχος της Ηλιούπολης Γιώργος Τσακογιάννης διατηρούσε, όπως φαίνεται και από τις συνομιλίες, φιλική σχέση με τον Αλκέτ Ριζάι που είναι έγκλειστος στις φυλακές Γρεβενών.

Έστηνε ματς και με Αλβανό κακοποιό!
Ο Τσακογιάννης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αλβανό κακοποιό στις 28 Μαρτίου 2011. Ανέφεραν, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«... Α: Προχτές έπαιρνα με την Αλβανία ρε φίλε να το έπαιζες μονό γιατί έχω έναν ξάδερφο εγώ εκεί και τον είχανε...
Γ: Ο Μπάρμπα; Ο Μπάρμπα είναι ο Μπάρμπα.
Α: Όχι ρε παιδί μου όχι αυτός.
Γ: Ο Μπάρμπας ποιος είναι ο Μπάρμπας;
Α: Ναι καλό παιδί είναι. Αυτός που σον είπα τότε που μίλησες.
Γ: Ναι, ναι. Για πες.
Α: Με την Αλβανία να το είχες παίξει γιατί δεν είχα εγώ. 20.000 να το είχες παίξει.
Γ: Ναι τέλος πάντων. Τι να σου εξηγήσω τώρα.
Α: Το ξέρω φίλε μου...».
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: