Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Ο Μάκης, ο Νίκος, τα «πέντε» και η Μελίνα…

Νέοι διάλογοι από το σκάνδαλο των στημένων αγώνων είδαν το φως της δημοσιότητας το βράδυ της Παρασκευής. Πρόκειται για μία συνομιλία του Μάκη Ψωμιάδη με τον «Νίκο» και την «Μελίνα» και γίνεται αναφορά σε ένα χρηματικό ποσό.
Ο Μάκης, ο Νίκος, τα «πέντε» και η Μελίνα…
Διαβάστε τις συνομιλίες, όπως τις μετέφερε το sentragoal.gr:
Συνομιλία στις 07-04-2011 και ώρα 21:46:01
Νίκος: Πώς πήγε όλα καλά με αυτόν;
Μάκης: Ε, εντάξει τίποτα. Μου τα παραδέχθηκε όλα αυτά. Ότι τον έβρισε, τον έκανε, τον έρανε, του λέω δεν στα είπα; Μου λέει έχεις δίκιο έτσι κι αλλιώς. Ο άλλος σου έχει φερθεί καλά πάντως του λέω έτσι, γιατί τώρα στην προκειμένη περίπτωση του λέω έπρεπε να είχε πέσει το γαμ… και κρατάει ο άνθρωπος, για εσένα το κάνει, δεν το κάνει για κανέναν άλλο. Του το είπα και αυτό
Νίκος: Καλά του είπες
Μάκης: Ετσι δεν είναι. Είμαι λάθος
Νίκος: Ε, βέβαια, καλά του είπες. Ισα ίσα έπρεπε να του πεις ότι εσύ με έχεις ψήσει να μην τον πειράξουμε.
Μάκης: Ναι. Όχι δεν του είπα αυτό, είπα ότι εσύ το κάνεις από εκτίμηση στο πρόσωπό του, κατάλαβες;
Νίκος: Ναι
Μάκης: Και έτσι είναι αλήθεια αυτά που μου είπες, ένιωθα ότι έπρεπε να του το πω, μήπως δεν το καταλαβαίνει. Εδώ βλέπω τώρα ρε συ έχει τελειώσει το πρωτάθλημα, Ατρόμητος-Ολυμπιακός, Παμπορίδης.
Νίκος: Ναι
Μάκης: Ε;
Νίκος: Θράσος
Μάκης: Θράσος μεγάλο έτσι; Εχει τελειώσει το πρωτάθλημα
Νίκος: Θράσος. Γίνεται ρεζίλι ο ψηλός.
Μάκης: Εντελώς.
Νίκος: Μήπως πάνε να καθαρίσουνε τον Σπανό με τον Ατρόμητο;
Μάκης: Ε;
Νίκος: Μήπως πάνε να ρίξουν τον Σπανό;
Μάκης: Δεν ξέρω, γιατί;
Νίκος: Για να παίζει εκεί ο Παμπορίδης, δεν θα βοηθήσει τον Ολυμπιακό;
Μάκης: Σίγουρα, σίγουρα. Όχι αυτός έχει τρελαθεί θέλει να πάρει όλα τα ματς μέχρι το τέλος. Να κάνει το ρεκόρ που είχε ως τώρα. Το είπε ο Μώραλης
Νίκος: Ναι;
Μάκης: Ναι, ναι
Νίκος: Μπράβο του. Εντάξει, θα τα πούμε αύριο Μάκη
Μάκης: Εμένα με παίζει Αμπάρκουλης και Ποτζαζίδης
Νίκος: Με ποιον παίζεις εσύ;
Μάκης: Με την Ξάνθη, το παράρτημα του Ολυμπιακού.
Νίκος: Εντάξει, ναι να βάλεις τον ίδιο τον ψηλό να πάρει τηλέφωνο
Μάκης: Αυτόν τον μαλ…;
Νίκος: Βέβαια
Μάκης: Γιατί του μιλάει
Νίκος: Βέβαια
Μάκης: Εσύ δεν του μιλάς;
Νίκος: Ένα χρόνο έχω. Αμα χρειαστεί βοηθάω απλώς σου λέω βάλε τον ψηλό, θα βοηθήσει πιο πολύ.
Μάκης: Τον άλλον (μπορεί να λέει «θα τον βάλω», δεν ακούγεται καλά). Με την αδερφάρα τον Ποζατζίδη
Νίκος: Όχι ρε θα μιλήσει κατευθείαν ο ψηλός με το παιδί.
Μάκης: Εντάξει για τον Ποζατζίδη σου λέω
Νίκος: Εντάξει. Αντε φιλιά
Μάκης: Γεια.
Συνομιλία στις 08-04-2011 και ώρα 12:04:27
Νίκος: Ελα πρόεδρε
Μάκης: Ελα τι έγινε ρε Νίκο; Καλημέρα αγάπη μου. Τα έστειλες;
Νίκος: Όχι δεν στα έστειλα ακόμα, θα σου στείλω όμως 5 σήμερα
Μάκης: Στείλε 5, στείλτα τώρα όμως
Νίκος: Τη Δευτέρα τα υπόλοιπα.
Μάκης: Ναι στείλε, τώρα όμως έτσι;
Νίκος: Σε φιλώ, στα στέλνω
Συνομιλία την ίδια ημέρα στις 13:15:29
Μελίνα: Ναι
Μάκης: Μελίνα πήγαινε στην τράπεζα, στον λογαριασμό σου έχουν μπει 5.000, φέρτα μου είναι στο novo. Πάρτα και φέρτα μου στο novo
Μελίνα: Καλά πάω τώρα μέχρι την Περιφέρεια και θα πάω να τα βγάλω, θα σας τα φέρω
Μάκης: Ποια Περιφέρεια πας;
Μελίνα: Πάω να πάρω τις visas
Μάκης: Που είσαι τώρα;
Μελίνα: Τώρα είμαι έξω από την Περιφέρεια
Μάκης: Εντάξει, μόλις τελειώσεις πήγαινε εκεί.
Πηγή: Sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: