Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Θέλει να ανανεώσει ο Λούσιο

Την επιθυμία του να επεκτείνει το συμβόλαιο του και να κλείσει την καριέρα του στην ίντερ, εξέφρασε ο Λούσιο.

Ο Βραζιλιάνος σέντερ μπακ είχε υπογρέαψει συμβόλαιο έως το 2012 με τους «νερατζούρι», όταν αποφάσισε να αφήσει τη Μπάγερν Μονάχου. Από τότε, έχει κερδίσει αρκετούς τίτλους, με αποκορύφωμα το Τσάμπιονς Λιγκ τη σεζόν 2009-10.

Το τρέχον συμβόλαιο εκπνέει του χρόνου, κάτι που σημαίνει πως αν δεν ανανεωθεί εγκαίρως, τότε από τον Ιανουάριο θα μπορεί να συζητήσει με ομάδα της αρεσκείας του.

«Θέλω να μείνω στην Ίντερ, αλλά μόνο αν μου ανανεώσουν το συμβόλαιο. Θέλω τουλάχιστον να βρίσκομαι εδώ έως το 2014 και αν έκλεινα εδώ και την καριέρα μου θα ήμουν πολύ ευτυχισμένος. Εμπιστεύομαι την Ίντερ και πιστεύω πως θα συναντηθούμε σύντομα για να διαπραγματευτούμε. Δεν θέλω από του χρόνου να μην είμαι σίγουρος για το μέλλον μου», δήλωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: