Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

«Πόσο αξιόπιστα θα είναι αν γίνουν;»

Ο προπονητής του Πανθρακικού, Σάββας Παντελίδης θεωρεί πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνουν τα πλέι οφ της Football League...
«Πόσο αξιόπιστα θα είναι αν γίνουν;»
«Δεν έχει κανένα νόημα! Πόσο αξιόπιστα θα είναι αν γίνουν;», είπε αρχικά στον «NovaΣΠΟΡ FM 94,6», ενώ σχετικά με την εμπλοκή του ονόματός του στο σκάνδαλο με τους στημένους αγώνες, τόνισε: «Δεν έχω κληθεί από κανέναν και κάποια στιγμή, όταν πήγα εγώ να ρωτήσω τι γίνεται, μου είπαν ότι πρόκειται για συνωνυμία!».
Στη συνέχεια, επεσήμανε: «Όλοι μας είχαμε ακούσει διάφορα… Άλλα ήταν αλήθεια και άλλα ψέματα. Αλλά δεν μπορεί όλα να ήταν ψέματα. Κι εγώ είχα ακούσει πολλά από αυτά. Ευτυχώς, οι περισσότεροι πρόεδροι που έχω συνεργαστεί ξέρουν το χαρακτήρα μου! Δεν θέλω να πάρω, ούτε να δώσω σε κανέναν τίποτα. Άλλωστε, έχω δουλέψει σε επτά ομάδες, από τις έξι έχω φύγει μόνος μου… Τα άτομα που εμπλέκονται είναι πολλά, ίσως, όμως, είναι και περισσότερα! Ωστόσο, δεν έχουμε αποδείξεις, αλλά όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά. Ότι έχουν συμβεί διάφορα, έχουν συμβεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: