Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

"Όταν πας στην Ελλάδα ξέρεις ότι υπάρχει ρίσκο"

Με τα... καλύτερα λόγια μίλησε για τις συνθήκες που αντιμετώπισε στο ελληνικό πρωτάθλημα, ο Μονσέφ Ζερκά, που αγωνίστηκε τη σεζόν που μας πέρασε στον Ηρακλή.
"Όταν πας στην Ελλάδα ξέρεις ότι υπάρχει ρίσκο"
«Πήγα καλά στην Ελλάδα. Μου άρεσε το πρωτάθλημα. Το επίπεδο των μισθών δεν ήταν βέβαια απλό και υπάρχουν προβλήματα.
Όταν πας στην Ελλάδα ξέρεις ότι υπάρχει ρίσκο. Ο στόχος μου ήταν να βρω μια ομάδα στην οποία θα έχω χρόνο συμμετοχής, όπως στη Ναντ, γιατί δεν έπαιξα πολύ στο πρώτο εξάμηνο της σεζόν», είπε μεταξύ άλλων ο Ζερκά στο "footmercato.net"για την επιλογή του να παίξει στον Ηρακλή.
Επίσης, ανέφερε ότι: «Οι προτάσεις ήρθαν από όταν έπαιζα στην Ελλάδα για αρκετούς μήνες και ήταν εξαιρετικά στον Ηρακλή. Άφησα μια καλή εικόνα για μένα στο πρωτάθλημα. Υπάρχουν ομάδες που μιλούν με τους εκπροσώπους μου. Όλοι ξέρουν πως δεν είναι απλά τα πράγματα στην Ελλάδα, πήρα το χρόνο μου και θα κάνω την κατάλληλη επιλογή. Υπάρχουν προτάσεις και από αραβικές χώρες. Αν έχω όμως μια νέα πρόκληση από την Ευρώπη δε θα πω όχι».
Πηγή: bluearena.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: