Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

«Κορυφαίος ο Νεϊμάρ, αν είχα τα χρήματα θα τον αποκτούσα για την Μπάρτσα»

Με εξαιρετικά λόγια για τον συμπατριώτη του, Νεϊμάρ, μίλησε ο Ντάνιελ Άλβες! Ο δεξιός μπακ χαφ της Μπαρτσελόνα, θεωρεί τον 19χρονο άσο έναν από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο και μάλιστα εξήγησε πως εάν είχε τα χρήματα θα τον πήγαινε στο «Καμπ Νου».

«Αν είχα τα χρήματα θα τον αποκτούσα για την Μπαρτσελόνα γιατί είναι ένας από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο. Θέλω κοντά μου τους φίλους μου. Έχω μια πολύ ιδιαίτερη σχέση με τον Νεϊμάρ και θα τον συμβούλευα να είναι μαζί μου και όχι εναντίον μου»,  τόνισε  ο Ντάνιελ Άλβες, ο οποίος σήμερα (Κυριακή) με την εθνική ομάδα της Βραζιλίας δίνει το πρώτο παιχνίδι του Κόπα Αμέρικα.

Να σημειώσουμε για τον Νεϊμάρ, ότι έχει απασχολήσει τόσο την Ρεάλ Μαδρίτης όσο και την Μπαρτσελόνα.





Πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: