Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Γκρέκο: «Ήθελα να επιστρέψω στην Ιταλία»

Η ανταγωνιστικότητα του ιταλικού πρωταθλήματος σε σχέση με το ελληνικό και οικογενειακοί λόγοι οδήγησαν τον Λεάντρο Γκρέκο στην αποχώρηση από τον Ολυμπιακό και τη συμφωνία με τη Λιβόρνο.

Γκρέκο: «Ήθελα να επιστρέψω στην Ιταλία»
Ο επαναπατρισμός ήταν κάτι που επιδίωκε ο Λεάντρο Γκρέκο, για οικογενειακούς και όχι μόνο λόγους, όπως δήλωσε κατά την παρουσίασή του από τη Λιβόρνο.

«Ευχαριστώ τη Λιβόρνο για την εμπιστοσύνη. Χαίρομαι που είμαι εδώ. Μετά από ένα χρόνο στο εξωτερικό ήθελα να επιστρέψω στο δυνατό ιταλικό πρωτάθλημα. Από τη στιγμή που μου παρουσιάστηκε η πρόταση της Λιβόρνο, την αποδέχτηκα. Είναι μια καλή προοπτική για την καριέρα μου κι ένιωσα την ανάγκη να είμαι πιο κοντά στην οικογένειά μου», τόνισε ο πρώην μέσος του Ολυμπιακού.

«Ελπίζω η επιστροφή μου στη Serie A να είναι καλή, να καθιερωθώ και να βοηθήσω τη Λιβόρνο να πετύχει τους στόχους της. Στο γήπεδο έχω κληθεί να παίξω πολλούς ρόλους, συνεπώς δεν θα έχω πρόβλημα να αγωνιστώ όπου μου ζητηθεί», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: