Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Ράις: «Αυτή είναι η Μακάμπι»!

Δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό του ο Ταιρίς Ράις για τη μεγάλη νίκη της Μακάμπι στον τελικό της Ευρωλίγκας επί τη Ρεάλ, αλλά και την ανάδειξή του ως MVP του Final-4 της διοργάνωσης.

Ράις: «Αυτή είναι η Μακάμπι»!
Μέλι έσταξε ο Ταιρίς Ράις για τον κόσμο της Μακάμπι, τους συμπαίκτες του, αλλά και τη Ρεάλ Μαδρίτης, μετά την κατάκτηση της Ευρωλίγκας απ’ την ομάδα του.

Ο 27χρονος γκαρντ, που αναδείχτηκε κορυφαίος παίκτης του Final 4 της διοργάνωσης, δε… βρήκε λόγια να περιγράψει τα συναισθήματα του, χαρακτηρίζοντας τους φιλάθλους των Ισραηλινών ως τους καλύτερους στην Ευρώπη.

«Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω καν τι έγινε. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν λόγια. Αλλά αυτή είναι η Μακάμπι. Έτσι είναι αυτή η ομάδα», σχολίασε αρχικά και συνέχισε:

«Βλέπεις πως μας υποστήριξαν όλοι αυτοί οι φίλαθλοι, ήρθαν να μας δουν να νικάμε, να αγωνιζόμαστε. Και είμαι πολύ χαρούμενος που τους δώσαμε αυτή την ευκαιρία. Είναι οι καλύτεροι φίλαθλοι στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Γνωρίζουν όλοι πως όταν παίξουν κόντρα στην Μακάμπι, οι οπαδοί θα είναι εκεί. Είμαστε τόσο μακριά και ήρθαν 20.000 άνθρωποι να μας δουν. Η καλύτερη στήριξη που έχω δει στη ζωή μου».

Όσον αφορά την προσωπική του διάκριση ανέφερε:«Ήταν το πιο σημαντικό, το καλύτερο παιχνίδι που έχω δώσει στη ζωή μου, αλλά είναι μια ομαδική προσπάθεια. Δεν έχει να κάνει με το τι κάνω εγώ, γιατί τίποτα δεν είναι δυνατό χωρίς τους συμπαίκτες μου. Αυτά τα τρόπαια είναι για όλους», ενώ για τον αντίπαλο στον τελικό της Ευρωλίγκας:

«Παίξαμε κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης, την καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη. Τώρα είμαστε εμείς οι καλύτεροι στην Ευρώπη, αλλά αυτή είναι η καλύτερη ομάδα στο Μιλάνο. Έχω μεγάλο σεβασμό γι’ αυτά τα παιδιά. Θέλω απλά να πανηγυρίσω αυτή τη νίκη με τους συμπαίκτες μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: