Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

«Χαρούμενος που είμαι στην οικογένεια της ΑΕΚ»

Με κάθε ευκαιρία -και κάθε τρόπο- έδειξε τη χαρά του για τη μεταγραφή στην ΑΕΚ ο Ρόναλντ Βάργκας. Ο Βενεζουελάνος ανέβασε φωτογραφία στo instagram ευχόμενος (κι εκεί) να πανηγυρίσει τίτλους.

«Χαρούμενος που είμαι στην οικογένεια της ΑΕΚ»
Τον ενθουσιασμό του για τη μεταγραφή στην ΑΕΚ έδειξε -μ’ έναν ακόμα τρόπο- ο Ρόναλντ Βάργκας.

Μετά την άφιξή του στην Ελλάδα, ο Βενεζουελάνος σφράγισε και τυπικά τη συμφωνία του με την «Ένωση».

Αφού λοιπόν στις πρώτες του δηλώσεις έβαλε ως πρώτο στόχο το πρωτάθλημα, μοιράστηκε έπειτα τη χαρά του και με τους διαδικτυακούς του φίλους.

Έτσι, ανάρτησε μια φωτογραφία με το κασκόλ της ομάδας στο instagram κι έγραψε χαρακτηριστικά:

«Εδώ μοιράζομαι μαζί σας αυτή τη φωτογραφία από τη νέα μου ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα εδώ και είμαι μέλος της οικογένειας της ΑΕΚ. Με τη βοήθεια του Θεού περιμένω να πάνε όλα καλά και να μπορέσουμε να κερδίσουμε τίτλους».





*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: