Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Στ' ασπρόμαυρα ο Μίτροβιτς!!

Ξανά στα ασπρόμαυρα ο Αλεξάνταρ Μίτροβιτς, με τη Νιούκαστλ να επισημοποιεί την μεταγραφή του από την Άντερλεχτ. «Υποστήριζα τη Νιούκαστλ. Είμαι περήφανος που βρίσκομαι εδώ», είπε o Σέρβος στράικερ!

Στ' ασπρόμαυρα ο Μίτροβιτς

«Δεν βλέπω την ώρα να ξεκινήσω προπονήσεις με την ομάδα. Πέρυσι ρώτησαν για ‘μένα και φέτος μου έδειξαν πως με θέλουν πραγματικά γι’ αυτό κι επέλεξα να έρθω εδώ. Είμαι οπαδός της Νιούκαστλ και είναι ο ιδανικός σύλλογος για να γίνω ακόμη καλύτερος ποδοσφαιριστής. Η ατμόσφαιρα στο γήπεδο μοιάζει μοναδική από την τηλεόραση… Ανυπομονώ για το πρώτο μου παιχνίδι. Ήρθα σε ένα σύλλογο με μεγάλη ιστορία. Με κόσμο που βρίσκεται δίπλα στην ομάδα κάτι που με χαροποιεί. Θα υπάρχει πίεση, αλλά κι αυτό μου αρέσει», είπε μετά την ανακοίνωσή του δείχνοντας ήδη.... ξεψαρωμένος στο νέο του περιβάλλον. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: