Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Νέα επίθεση «Σακ» σε Πίπεν!

Ο Σακίλ Ο’ Νιλ επιτέθηκε ξανά στον Σκότι Πίπεν με υποτιμητικά σχόλια.

Νέα επίθεση «Σακ» σε Πίπεν
Αρνείται να θάψει το τσεκούρι του πολέμου με τον Σκότι Πίπεν ο Σακίλ Ο’ Νιλ. Παρότι πέρασαν αρκετές μέρες από τη δημόσια κόντρα τους που ξεκίνησε όταν ο «Σακ» ισχυρίστηκε ότι η all time πεντάδα των Λέικερς θα νικούσε με 50 πόντους διαφορά την αντίστοιχη των Μπουλς προκαλώντας την αντίδραση του «Ινδιάνου», ο παλαίμαχος σέντερ έδωσε νέα τροπή.

«Δεν είπα ποτέ εγώ ‘Έι, Πίπεν, θα σας κερδίσουμε με 50’. Εκείνος το έκανε προσωπικό. Όταν δέχομαι το πρώτο χτύπημα, θα δώσω το δεύτερο και θα δώσω και το τελευταίο. Δεν θα αφήσω έναν αλήτη να δείχνει ασέβεια απέναντί μου. Ήταν σπουδαίος παίκτης, αλλά εγώ είμαι η γέφυρα κι αυτός το νερό, πάντα θα είναι από κάτω μου. Δεν ήταν καν πρωταγωνιστής στα έξι πρωταθλήματα των Μπουλς. Όλα τα έκανε ο Τζόρνταν», δήλωσε ο «Σακ».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: