Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Φαγέ: «Έχω συμβόλαιο με ΑΕΚ»!

Ο Αμπλαγέ Φαγέ δήλωσε πως δεν είναι ικανοποιημένος από την πρώτη του χρονιά στην ΑΕΚ, αλλά έχει συμβόλαιο και ελπίζει σε κάτι καλύτερο την ερχόμενη σεζόν.

Φαγέ: «Έχω συμβόλαιο με ΑΕΚ»

«Έχω υπογράψει συμβόλαιο για τέσσερα χρόνια. Η πρώτη σεζόν μου με την ΑΕΚ δεν ήταν πολύ καλή, γιατί δεν γλίτωσα από τραυματισμούς. Μερικές φορές έπαιξα στο τέλος σε κάποια παιχνίδια, ενώ σε κάποια έπαιξα βασικός. Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην δεύτερη κατηγορία της Ελλάδας, η ΑΕΚ θα παίξει φέτος στην ελίτ. Θέλουμε να πάμε καλά στο πρωτάθλημα και γιατί όχι να παίξουμε ξανά στο Champions League», τόνισε ο Αφρικανός άσος.

Όσο για την κλήση του στην εθνική ομάδα, είπε: «Ήταν μια κλήση που δέχθηκα με ικανοποίηση και χαρά. Το να φορέσω τη φανέλα της εθνικής Σενεγάλης είναι τιμή και υπερηφάνεια για κάθε ποδοσφαιριστή. Είμαι έτοιμος για την πρόκληση». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: