Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

«Πρωταθλητής με τον Παναθηναϊκό!» (WEB TV)

Μέρος της ιστορίας του Παναθηναϊκού θέλει να γίνει ο Σέρχιο Σάντσεθ.Μέσω... Ζέκα, ο Ισπανός τόνισε πως στοχεύει σε τίτλους με την πράσινη φανέλα κι αναφέρθηκε στο καθοριστικό ραντεβού με Βόκολο-Φύσσα.

«Πρωταθλητής με τον Παναθηναϊκό!» (WEB TV)

Ο Ισπανός αμυντικός του Παναθηναϊκού μίλησε -σε ρόλο μεταφραστή ο Ζέκα- απ' την Ολλανδία στους απεσταλμένους των ελληνικών ΜΜΕ και εμφανίστηκε έτοιμος να βάλει το λιθαράκι του στην κατάκτηση τίτλων με την πράσινη φανέλα.

Ο 30χρονος στόπερ παρουσιάστηκε «πεινασμένος» για τρόπαια και μάλιστα δεν θέλει απλώς να γίνει πρωταθλητής με το τριφύλλι στο στήθος, αλλά να αποτελέσει και μέρος της ιστορίας του συλλόγου!

Δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στο πώς τον «κέρδισαν» οι άνθρωποι της ομάδας σε εκείνο το ταξίδι-αστραπή στη Βαρκελώνη, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Είδα πόση προσπάθεια έκαναν. Ήρθαν στην Ισπανία και έκαναν τα πάντα για να μου δείξουν ότι με θέλουν πολύ στον Παναθηναϊκό»

Αποστολή στην Ολλανδία: Νίκος Παγκάκης



«Νιώθω καλά που ήρθα εδώ. Ήταν σημαντικό για μένα ο τρόπος που με υποδέχθηκαν όλοι»

Πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξε η κατάσταση στην Ελλάδα;

«Δεν είδα κάτι άσχημο. Μου αρέσει η πόλη και με όλα όσα είδα είμαι χαρούμενος»

Πότε πιστεύεις ότι θα είσαι έτοιμος να παίξεις;

«Θέλω να μπω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στα παιχνίδια. Θέλω να προπονηθώ με την ομάδα αλλά αυτό είναι θέμα του τιμ. Πρέπει να γίνει προοδευτικά αυτό»

Έπαιξε ρόλο στην απόφασή σου το ταξίδι των Φύσσα- Βόκολου στην Ισπανία;

«Ήταν πολύ σημαντικό για μένα. Είχα και άλλες προτάσεις αλλά είδα πόση προσπάθεια έκαναν. Ήρθαν στην Ισπανία και έκαναν τα πάντα για να μου δείξουν ότι με θέλουν πολύ στον Παναθηναϊκό. Δεν με απασχολεί τι γίνεται τώρα στην Ελλάδα. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να κατακτήσει τίτλους. Ξέρω ότι ο σύλλογος έχει μεγάλη ιστορία και θέλω να γίνω και εγώ μέρος της»

Είσαι έτοιμος για τους αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ;

«Ο προπονητής είναι αυτός που θα αποφασίσει. Είμαι εδώ, έτοιμος να προπονηθώ αλλά ο προπονητής θα αποφασίσει».

Τι έχεις να πεις για τον αρχηγό, τον Κάρλος Ζέκα(σ.σ ο Πορτογάλος βοήθησε στην μετάφραση);

«Είναι ο πρώτος που με καλωσόρισε στην ομάδα και με έκανε να αισθανθώ άνετα. Είναι σημαντικό πρόσωπο για την ομάδα. Είναι παίκτης κλειδί για την ομάδα. Έχω δει αγώνες του Παναθηναϊκού και ξέρω τι προσφέρει. Με τον Εσιέν και όλους τους παίκτες που πήρε η ομάδα, θα έχουμε καλό σύνολο».

Έχεις στόχο να γίνεις πρωταθλητής με τον Παναθηναϊκό;

«Αυτό θέλω. Είναι στόχος της ομάδας και δικός μου».*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: