Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Ο Έρικσεν… παρακολουθεί Πίρλο!!

Από τον σπεσιαλίστα στις εκτελέσεις φάουλ, Αντρέα Πίρλο, έχει πάρει «μαθήματα» ο Κριστιάν Έρικσεν και τα αποτελέσματα φάνηκαν! Με δύο δικά του χτυπήματα, ο Δανός μεσοεπιθετικός κράτησε όρθια την Τότεναμ στην έδρα της Σουόνσι (2-2)!  
«Έβλεπα τον τρόπο που εκτελούσε φάουλ ο Πίρλο. Τα έκανε να φαίνονται τόσο εύκολα. Όταν έχει τη μπάλα στα πόδια του, ήξερε αμέσως τι πρέπει να την κάνει. Όλοι όμως έχουν διαφορετικό τρόπο που τα κάνουν. Έτσι και εγώ έχω τον δικό μου και όπως φαίνεται, δουλεύει», τόνισε ο Δανός μεσοεπιθετικός.
Μάλιστα, όσο και αν ακούγεται παράξενο, αποκάλυψε ότι έχει πολύ καιρό να προπονηθεί στις εκτελέσεις φάουλ, λόγω του προβλήματος τραυματισμού που αντιμετώπιζε στο γόνατο!  «Η προπόνησή μου ήταν καθαρά για το αγωνιστικό μέρος. Με τις εκτελέσεις φάουλ έχω να ασχοληθώ τουλάχιστον ενάμιση μήνα. Ξέρω ότι έχω καλά χτυπήματα και πάντα έχω καλό προαίσθημα».
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: