Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Αρνείται πως είναι… χοντρός ο Μέμφις!!


Σε συνέντευξή του ο Μέμφις Ντεπάι που μετά το εκρηκτικό ξεκίνημα στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ βρίσκεται σε περίοδο… ξηρασίας, υποστήριξε πως έχει πάρει κιλά, αλλά πρόκειται για μυϊκό όγκο και όχι πάχος.

Αρνείται πως είναι… χοντρός ο Μέμφις
Οι φωτογραφίες είναι αδιάψευστοι μάρτυρες της κατάστασης. Ο Μέμφις Ντεπάι μοιάζει αρκετά διαφορετικός σε σχέση με τον παίκτη που αγωνιζόταν την περασμένη περίοδο στην Αϊντχόφεν.

Για την ακρίβεια, φαίνεται πως ο Ολλανδός έχει βάλει κιλά, γεγονός που παραδέχτηκε και ο ίδιος, σπεύδοντας να ξεκαθαρίσει πάντως ότι δεν πρόκειται να πάχος, αλλά για μυϊκό όγκο εξαιτίας του προγράμματος που ακολουθεί.

«Πλέον είμαι 85 κιλά. Όταν ζυγίστηκα και το διαπίστωσα, σκέφτηκα ωχ αλήθεια; Όμως το σώμα μου αναπτύσσεται και απλά είμαι λίγο πιο βαρύς από ό,τι ήμουν. Από την ημέρα που ήρθα στο Μάντσεστερ πήρα πέντε κιλά σε όγκο. Δεν είναι πάχος. Αισθάνομαι λίγο περίεργα και ξέρω πως πρέπει να δουλέψω στην ταχύτητα και το συντονισμό μου», δήλωσε ο Μέμφις, ο οποίος κατά την άφιξή του στην Ολλανδία δέχτηκε αρκετές ερωτήσεις για το καπέλο που φορούσε και απάντησε: «Είναι απλά ένα καπέλο. Το φοράω. Εσύ (σ.σ απευθυνόμενος στο δημοσιογράφο) γιατί κρατάς στυλό»;
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: