Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Ερνάνι: «Ευχαριστώ πολύ τον Μάρκο Σίλβα»


Ερνάνι: «Ευχαριστώ πολύ τον Μάρκο Σίλβα»

Βελτιώθηκε ως παίκτης από την παρουσία του στον Ολυμπιακό και τη συνεργασία του με τον Μάρκο Σίλβα ο Ερνάνι, όπως τόνισε στη Record.

Κερδισμένο από τον δανεισμό του στον Ολυμπιακό και την συνεργασία του με τον Μάρκο Σίλβα θεωρεί τον εαυτό του ο Ερνάνι.

Αυτό υποστήριξε ο πορτογάλος άσος σε δηλώσεις του στη Record.

«Αυτή τη στιγμή είμαι επικεντρωμένος στον Ολυμπιακό γιατί θέλω να τελειώσω τη σεζόν με τον καλύτερο τρόπο. Αλλά φυσικά θέλω να κερδίσω και μια θέση στην Πόρτο. Για αυτό ήρθα στην Ελλάδα. Να βελτιώσω τις ικανότητές μου και για να παλέψω για μια θέση στην ομάδα», τόνισε ο πορτογάλος άσος και συνέχισε:

«Αυτή τη στιγμή πιστεύω πως είμαι πιο ολοκληρωμένος ποδοσφαιριστής και μέρα με την ημέρα νιώθω πιο καλός, γιατί το να πάω στο εξωτερικό, με ωρίμασε και με έκανε πιο σωστό άνθρωπο. Πιστεύω πως ο δανεισμός μου στον Ολυμπιακό ήταν πολύ σημαντικό βήμα για μένα».

Στη συνέχεια ο Ερνάνι ανέφερε για τη συνεργασία του με τον Μάρκο Σίλβα.

«Πιστεύω πως ήταν μια καλή ευκαιρία στην καριέρα μου. Πάνω από όλα έπρεπε να συνεχίσω τη δουλειά που έκανα στην Πόρτο και ο Μάρκο Σίλβα που έδωσε αυτή την ευκαιρία. Τον ευχαριστώ πολύ για αυτό».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: