Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Μπουονανότε: «Έτοιμος όποτε μου ζητηθεί»


Μπουονανότε: «Έτοιμος όποτε μου ζητηθεί»

Χαρούμενος για την παρουσία του στην ΑΕΚ παρότι δεν αγωνίζεται πολύ και έτοιμος να βοηθήσει όποτε του ζητηθεί δήλωσε ο Ντιέγκο Μπουονανότε στο match programe του ημιτελικού κυπέλλου με τον Ατρόμητο.

Ήρθε με τις καλύτερες περγαμηνές στην ΑΕΚ, άρχισε εξαιρετικά, αλλά για μεγάλο διάστημα ήταν εκτός πλάνων του πρώην προπονητή, Τραϊανού Δέλλα αλλά και του νυν, Γκουστάβο Πογιέτ. Ο λόγος για τον Ντιέγκο Μπουονανότε, ο οποίος μίλησε στο match programe που ετοίμασε η ΠΑΕ ενόψει του πρώτου ημιτελικού του κυπέλλου με τον Ατρόμητο στο ΟΑΚΑ.

Αναλυτικά, ο Αργεντινός άσος, τόνισε:

«Είμαι ικανοποιημένος εδώ, είμαι χαρούμενος με την παρουσία μου και είμαι ευτυχισμένος στην ομάδα της ΑΕΚ. Σίγουρα στη διάρκεια μίας ολόκληρης σεζόν ένας ποδοσφαιριστής μπορεί να έχει τα πάνω και τα κάτω του, αλλά αυτό είναι αναπόφευκτο. Από εκεί και πέρα, τον τελευταίο καιρό στο πρωτάθλημα δεν έχω πολύ χρόνο συμμετοχής, αλλά είμαι έτοιμος μόλις μου δοθεί η ευκαιρία από τον προπονητή μου να την αξιοποιήσω και για εμένα αλλά και για το καλό της ομάδας».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: